آنالیز واگذاری اراضی طرح های گردشگری داخل حریم شهرها در کردستان

به گزارش سیلور 7، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: جلسه آنالیز طرح های گردشگری داخل حریم و نحوه واگذاری اراضی مربوطه با حضور کارشناسان راه و شهرسازی برگزار گردید.

آنالیز واگذاری اراضی طرح های گردشگری داخل حریم شهرها در کردستان

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان، حمید اسکندری معاون گردشگری این اداره کل، امروز چهارشنبه 4 مهر با اعلام این خبر گفت: این جلسه با حضور معاون گردشگری کردستان، رئیس اداره املاک راه و شهرسازی و جمعی از کارشناسان راه و شهرسازی در دفتر معاونت گردشگری برگزار گردید.

او گفت: در این جلسه مقرر شد متقاضیان تاسیسات گردشگری داخل حریم شهرها قبل از صدور موافقت اصولی اولیه جهت استعلام و امکان واگذاری اراضی دولتی به راه و شهرسازی معرفی و امکان واگذاری اراضی مربوطه آنالیز گردد.

اسکندری گفت: بازدید مشترکی نیز با حضور مدیران گردشگری و اداره راه و شهر سازی جهت آنالیز طرح های گردشگری صلوات آباد انجام می گردد.

او گفت: سرمایه گذارانی که خواهان زمین منابع طبیعی هستند باید ابتدا به اداره مسکن و شهرسازی معرفی شوند تا برای موجود بودن زمین و همچنین شرایط زمین با نحوه سرمایه گذاری استعلام گرفته گردد.

اسکندری اضافه کرد: کسانی هم که خود دارای زمین هستند نیز باید ابتدا استعلام گرفته گردد که زمین مورد نظر شرایط مدنظر را داشته باشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 321

به "آنالیز واگذاری اراضی طرح های گردشگری داخل حریم شهرها در کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز واگذاری اراضی طرح های گردشگری داخل حریم شهرها در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید