آشنایی با بلیط هواپیما سامویی تایلند

به گزارش سیلور 7، سامویی ، دومین بزرگ تایلند است که در سواحل شرقی در خلیج تایلند قرار گرفته است . این جزیره برای سواحل دست نخورده ، باغهای نارگیل و جنگل های متراکم و کوهستانی و همچنین استراحتگاه های لوکس و اسپاهای شیک شناخته شده است . این جزیره گردشگری است و در فصول خوش آب و هوا مملو از گردشگر است . برای سفر به سامویی در فصول گردشگری باید از ماه ها قبل بلیط رزرو کنید . در ادامه اطلاعات بلیط هواپیما سامویی را خواهید دید .

آشنایی با بلیط هواپیما سامویی تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

بلیط هواپیما سامویی

ایرلاین های مختلفی به سامویی سفر می نمایند . ایران ایر ، ماهان ایر ، اتحاد ایرویز ، قطری ، عمان ایر و گلف ایر از ایرلاین های محبوب تهران به سامویی هستند . گفتنی است پرواز مستقیم از تهران به سامویی وجود ندارد و باید بلیط پروازهای غیرمستقیم با دو توقف را خریداری کنید . این نکته را هم مدنظر داشته باشید که پروازهای سامویی سیستمی هستند و از 3 تا 5 ماه زودتر باید بلیط هوایی سامویی را رزرو کنید . مدت زمان پرواز تهران - سامویی در حدود 7 تا 8 ساعت است .

قیمت بلیط سامویی

نرخ بلیط هواپیما سامویی به عوامل مختلفی نظیر ایرلاین ، فصل سفر بستگی دارد . اما معمولا بلیط یکطرفه سامویی از 950 هزار تومان و بلیط رفت و برگست سامویی از یک میلیون و هشتصد هزار تومان آغاز می گردد . برای اطلاع از آخرین قیمت های بلیط تایلند با کارشناسان ما تماس بگیرید .

منبع: لذت سفر
انتشار: 22 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 246

به "آشنایی با بلیط هواپیما سامویی تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بلیط هواپیما سامویی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید