بهترین مراکز خرید در شهر رم ایتالیا را بشناسید

به گزارش سیلور 7، رم در جهان به عنوان شهری برای خریدهای مجلل شناخته شده است.

بهترین مراکز خرید در شهر رم ایتالیا را بشناسید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش تجارت نیوز، نقاط مختلفی از این شهر هستند که به بوتیک ها و فروشگاه هایی با طراحی های درخشان مشهورند.

در ادامه با برخی از این فروشگاه ها آشنا می شوید.

بوتیک فمه سیستینا

یکی از بهترین مقصدها برای خرید در رم فمه سیستینا (Femme Sistina) در خیابان ویا سیستیناست، جایی که با دیدنش می توانید به دو هدف خاطره انگیز دست پیدا کنید؛ یکی دیدن یک سالن زیبایی که 5 دهه است سلبریتی هایی مثل اینگرید برگمن و نیکول کیدمن مشتری اش بوده اند و دیگری دیدن یک بوتیک فشن مشهور که با لباس های تک و فراوری محدود پر شده و می توانید از بین شان چیزی را انتخاب کنید که هیچ کس هرگز نخواهد توانست مثل آن را داشته باشد.

در چنین بوتیک هایی مشتریان هم ارزش خاصی دارند و برای صاحبان بوتیک ها شناخته شده ترند.

لیزت لنزی صاحب این بوتیک بسیار به مشتریانش اهمیت می دهد و خیلی از آنها را به خوبی می شناسد. به طوری که خودش برایشان رنگ و ست جور می نماید و مطابق سلیقه شان لباس آماده می نماید.

به این ترتیب هر بار که به سراغش می روید قرار نیست از اول همه چیز را درباره خودتان بازگو کنید. اگر مشتری اش باشید، خودش شما را خواهد شناخت.

بوتیک بورسالینو

یکی از اسم های با پرستیژ ایتالیا در اکسسوری های لوکس، اسم کلاه های بورسالینو (Boutique Borsalino) است.

فروش کلاه های لوکس با تخصص ویژه، کاری است که این بوتیک انجام می دهد، آن هم در شرایطی که بسیاری از مردم استفاده از کلاه را به کلی فراموش نموده اند. 150 سال تجربه در فراوری کلاه و طراحی های به روز، چیزی نیست که به راحتی قابل مقایسه و رقابت با کلاه های دیگر فروشگاه های شهر باشد.

بورسالینو که پیش تر تنها کلاه های مردانه می فروخت، حالا به فراوری کلاه های زنانه هم روی آورده و 4 بوتیک لوکس در رم دارد که با تخصص کلاه فعالیت می نمایند. با وجود اینکه ممکن است تصور کنید ست کردن کلاه با لباس های امروزی دیگر سخت شده است، در این بوتیک ها می توانید از یک فروشنده اختصاصی یاری بگیرید که تمام مدت در خدمت شماست تا بهترین کلاه را انتخاب کنید.

آن ها متخصصان این کارند و سر شما را بی کلاه نمی گذارند. شعبه های این بوتیک در خیابان های ویا سیستینا، پیازا دل پوپولو و ویا دی کامپا مارزیو قابل دسترسی است.

بوتیک نویوریکا

نویوریکا (Nuyorica) یک بوتیک آشنا برای عاشقان مد و لباس است؛ طراح و فراورینماینده لباس های خاص و منحصربه فرد که اغلب برای هنرمندان و چهره های سرشناس دنیا لباس فراوری می نماید.

به طور مثال کامرون دیاز هنرپیشه معروف هالیوودی سال هاست که از مشتریان این بوتیک است. البته سایرین هم می توانند مشتری این بوتیک باشند و حضور سلبریتی ها راه را روی دیگران نبسته است، بلکه افراد بیشتری را به خرید از این بوتیک مشتاق نموده است.

اگر مدت کوتاهی در رم می مانید و فرصتی برای دوخت و دوز اختصاصی ندارید یا فکر می کنید در طول سفر این کار برایتان مقدور نیست، می توانید به سراغ این بوتیک در پیاتزا پولارولا بروید و تک ترین لباس ها را به صورت آماده تهیه کنید.

محصولات و طراحی های نویوریکا در لباس خلاصه نمی گردد. در این مغازه انواع کفش و کلاه و تمامی و ابزار و وسایل لوکس شیک پوشی را می توانید یک جا پیدا کنید و سر تا پا نو و به روز به هتل برگردید.

بوتیک دامیانی

بوتیک جواهرات دامیانی (Boutique Damiani) یکی از منحصربه فردترین بوتیک های جواهرات در دنیا است.

دامیانی از سال 1924 تاکنون از طراحان صاحب سبک جواهرات در دنیا بوده است. سبک و روش کاری دامیانی برای دوست داران جواهرات شناخته شده است و بسیاری از ثروتمندان دنیا از مشتریان دائمی آن هستند.

علاوه بر زیورآلات، ساعت هم از محصولات ظریف و زیبای دامیانی در ویا دی کندوتی است.

در سایت این برند می توانید به سراغ بخشی بروید که شاهکارهای طراحی دامیانی را جدا نموده و برایتان به نمایش می گذارد. به این ترتیب بهترین های بوتیک را از دید خود طراحان می شناسید.

همچنین می توانید در دسته های مختلف جواهرات، بخشی را پیدا کنید که متعلق به عروس هاست. در این بخش حلقه های ازدواج و نامزدی عروس و داماد و سرویس های کامل عروس را می بینید. اگر ازدواج در پیش دارید شاید هیچ خریدی از خرید حلقه نامزدی از رم خاطره انگیزتر نگردد.

منبع: چاره چی

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 565

به "بهترین مراکز خرید در شهر رم ایتالیا را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مراکز خرید در شهر رم ایتالیا را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید