بهره برداری از 43 طرح مالی و عمرانی در محلات

به گزارش سیلور 7، 43طرح مالی و عمرانی روز یکشنبه 13 بهمن با حضور استاندار مرکزی و مسئولان استانی در شهرستان محلات به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی 2 طرح نیز شروع شد.

بهره برداری از 43 طرح مالی و عمرانی در محلات

جهت دریافت مشاوره خدمات اصول طراحی کاتالوگ صنعتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، استاندار مرکزی در جمع خبرنگاران در محلات به تشریح ویژگی های این طرح ها پرداخت و گفت: برای بهره برداری از این طرح ها 188 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و با بهره برداری از آن ها زمینه اشتغال 114 نفر در شهرستان محلات ایجاد شده است.

سید علی آقازاده اضافه کرد: بیش از یک هزار میلیارد ریال طرح دیگر نیز تا اوایل سال 99 در شهرستان محلات تعریف شده است که با بهره برداری از آنها 250 فرصت شغلی دیگر برای جوانان این خطه ایجاد می گردد.

استاندار مرکزی ادامه داد: حل مسائل مالی شهرستان محلات نیز با جدیت در دستور کار است و امید است با تسریع در این مورد، گام های بلندتری در توسعه مالی این شهرستان برداشته گردد.

آقازاده اظهار کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر یک هزار و 25 طرح عمرانی و مالی در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی 99 طرح مالی و عمرانی نیز شروع می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 788

به "بهره برداری از 43 طرح مالی و عمرانی در محلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 43 طرح مالی و عمرانی در محلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید