بیت آشور: در ماه عسل بودم که فهمیدم به تیم ملی دعوت نشده ام

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران: مدافع ایرانی تیم فوتبال ونکوور وایت کپس از اینکه برای مسابقات جام ملت های 2015 آسیا در ترکیب تیم ملی نبوده، ناراحت شده است.

بیت آشور: در ماه عسل بودم که فهمیدم به تیم ملی دعوت نشده ام

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون فوتبال ایران پیش از شروع جام ملت های 2015 آسیا در ماه ژانویه از مسئولان باشگاه ونکوور وایت کپس خواسته بود تا با جدایی مدافع ایرانی خود برای حضور در اردوی تیم ملی ایران موافقت کنند و مسئولان این تیم کانادایی هم از این موضوع مطلع بودند اما وقتی فهرست تیم ملی منتشر شد خبری از نام استیون بیت آشور نبود.

بیت آشور که به همراه همسرش برای گذراندن ماه عسل به تایلند سفر کرده بود پس از بازگشت به کانادا از روز پنجشنبه در مراحل آماده سازی تیم فوتبال ونکوور وایت کپس شرکت کرد. وی در گفت و گو با روزنامه The Province کانادا گفت: من هم فکر می کردم که به اردوی تیم ملی ایران دعوت می شوم ولی نمی دانم که چه اتفاقی افتاد که در نهایت این موضوع عملی نشد.

مدافع ایرانی وایت کپس شرح داد: با همسرم در ماه عسل بودیم که فهمیدم به تیم ملی دعوت نشده ام و از این بابت کمی ناراحت شدم، چون واقعاً در شرایط فوق العاده ای بودم. با این حال با حفظ آرامش خود سعی کردم از تعطیلاتم لذت ببرم و حالا هم به لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی به سر می برم.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 876

به "بیت آشور: در ماه عسل بودم که فهمیدم به تیم ملی دعوت نشده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیت آشور: در ماه عسل بودم که فهمیدم به تیم ملی دعوت نشده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید