بیش از 5000 دانشجوی بین المللی یاری حمایتی می شوند

به گزارش سیلور 7، بسیاری از دانشجویان بین المللی در آمریکا در اثر شیوع کرونا دچار مشکلاتی شده اند که همین امر آن ها را برای دریافت حمایت واجد شرایط می نماید.

بیش از 5000 دانشجوی بین المللی یاری حمایتی می شوند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، بسیاری از دانشجویان بین المللی در آمریکا در اثر شیوع کرونا دچار مشکلاتی شده اند که همین امر آن ها را برای دریافت حمایت واجد شرایط می نماید. بر همین اساس بودجه ای برای یاری به بیش از 5000 دانشجوی بین المللی در نظر گرفته شده است.

این بودجه، برای ارائه خدمات اضطراری به دانشجویان و مؤسساتی است که قبلاً تحت قانون یاری، امداد و امنیت مالی کرونا (CARES) قرار گرفته اند. وجود زیرساخت حمایتی برای یاری به دانشجویان بین المللی به ویژه برای کسانی که در اثر همه گیری ویروس کرونا قرار دارند، بسیار مهم است تا به آنان امکان ثبت نام، ادامه تحصیل، فارغ التحصیلی و ادامه کار بدهد.

بر اساس این تحلیل، بودجه برای دانشگاه ها و مؤسساتی که به یاری بیش تری احتیاج دارند یاری می نماید تا در دوران همه گیری ویروس کرونا، فرایند تحصیل دانشجویان بین المللی ادامه پیدا کند.

از این بودجه می توان در طرح هایی مانند نگهداری و جذب مجدد دانشجویان به وسیله پروژه های حمایت از سلامت روان و خدمات مجازی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده کرد.

با این حال، حدود نیمی از بودجه باید مستقیماً به دانشجویان یاری کند که برخلاف بسته های پشتیبانی قبلی شامل دانشجویان بین المللی و دانشجویان آمریکایی برای تحصیل در خارج از کشور خواهد بود، اگرچه این بخش تأکید کرد که موسسات باید اطمینان حاصل نمایند که بودجه به دانشجویانی که واقعا احتیاجمند هستند اختصاص می یابد.

کوشش های دولت قبلی برای محدود کردن در دسترس بودن این وجوه، نتیجه ای معکوس و معکوس داشت و نشان دهنده سلب مسئولیت از دانشجویان مهاجر و بین المللی ثبت نام شده در آموزش عالی و یاری به دانشگاه ها و فعالیت هایشان بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1681

به "بیش از 5000 دانشجوی بین المللی یاری حمایتی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 5000 دانشجوی بین المللی یاری حمایتی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید