تبعیض و رسوایی یارانه ای، کابینه هلند را فروپاشید

به گزارش سیلور 7، افشای رفتار تبعیض آمیز اداره مالیات هلند با 26 هزار نفر از والدین اغلب مهاجر در رابطه با دریافت یارانه، کابینه ائتلافی این کشور را مجبور به استعفا کرد.

تبعیض و رسوایی یارانه ای، کابینه هلند را فروپاشید

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام گشت و گذار کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در حالی که واکنش ها به اقدام تبعیض آمیز و رسوایی مربوط به اداره مالیات هلند ادامه دارد، کابینه ائتلافی این کشور فروپاشید.

طبق گزارش رسانه های هلندی، کابینه این کشور در بحبوحه رسوایی درباره ارائه یاری های یارانه ای به والدین برای نگهداری کودک استعفا کرد.

این رسوایی بعد از آن فاش شد که نتیجه یک گزارش رسمی نشان داد، بعضی وزرای دولت، کارکنان نهاد های دولتی، اعضای مجلس و حتی بعضی قضات در این رسوایی نقش داشتند.

طبق گزارش داچ نیوز، انتظار می رفت به دنبال رسوایی رفتار تبعیض آمیز اداره مالیات هلند با حدود 26 هزار پدر و مادر اغلب مهاجر در این کشور، کابینه ائتلافی شامل 4 حزب هلند فروبپاشد.

پیش از این در خبر ها آمده بود، اداره مالیات هلند به صورتی ناعادلانه تقاضای پدر و مادر ها برای دریافت یارانه دولتی به منظور مراقبت از بچه ها را با زدن برچسب های سوءاستفاده و کلاهبرداری توسط والدین رد نموده است.

طبق قوانین موجود در هلند، والدینی که هر دو شاغل هستند و یا پدران و مادران تنها می توانند برای مراقبت از فرزندان خود یارانه دریافت نمایند.

مارک روته نخست وزیر هلند امروز آدینه یک جلسه اضطراری کابینه به منظور آنالیز این رسوایی تشکیل داده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1419

به "تبعیض و رسوایی یارانه ای، کابینه هلند را فروپاشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبعیض و رسوایی یارانه ای، کابینه هلند را فروپاشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید