تصمیم نخست وزیر هند برای ایجاد تغییرات در کابینه

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران: دولت هند با توجه به رسوایی های اخیر اقتصادی در کابینه این کشور و با هدف آمادگی برای انتخابات سال 2014 در صدد معرفی چندین وزیر جدید است.

تصمیم نخست وزیر هند برای ایجاد تغییرات در کابینه

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پرس تی وی؛ نخست وزیر هند در کوشش برای تقویت حزب حاکم پیش از برگزاری انتخابات سال 2014 تصمیم به ایجاد تغییرات در کابینه خود را دارد.

این در حالی است که رسانه ها معتقدند که سینگ دست کم هشت وزیر جدید را وارد دولت خواهد نمود. استعفای دو وزیر دولت برآورد ها درباره ایجاد تغییرات در دولت هند را بیش از پیش افزایش داد.

این در حالی است که وزیر مسکن هند در 15 ژوئن از سمت خود استعفا کرد و وزیر راه آهن این کشور نیز روز یکشنبه درپی دستور حزب از سمت خود استعفا داد.

سخنگوی کاخ ریاست جمهوری هند دیروز (یکشنبه) گفت که وزرای جدید در روز دوشنبه ادای سوگند خواهند کرد.

در ماه گذشته دو وزیر کلیدی هند در پی رسوایی های اقتصادی مجبور به استعفا شدند و همین مساله دولت را با چالشی جدی روبرو ساخت. در 11 می نیز وزیر سابق راه آهن و وزیر دادگستری هند استعفای خود را تسلیم نخست وزیر این کشور کردند.

حزب کنگره که قدرت را طی 66 سال گذشته در عرصه سیاسی هند بر عهده دارد از سال 2009 به بعد با اتهاماتی چون فساد اقتصادی و سوءاستفاده از دارایی های دولتی متهم شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 644

به "تصمیم نخست وزیر هند برای ایجاد تغییرات در کابینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم نخست وزیر هند برای ایجاد تغییرات در کابینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید