تماس رم با چلسی برای خرید پدرو

به گزارش سیلور 7، باشگاه رم در نظر دارد که در واپسین روزهای بازار جابجایی برای خرید مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال چلسی اقدام کند.

تماس رم با چلسی برای خرید پدرو

به گزارش خبرنگاران، شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اعلام نمود که نمایندگان باشگاه رم در تماسی که با همتایان خود در باشگاه چلسی داشته اند، از آنها در مورد امکان انتقال پدرو رودریگس به پایتخت ایتالیا پرس و جو نموده اند و این احتمال وجود دارد که پیروز به جذب مهاجم سابق بارسلونا شوند.

پدرو رودریگس 32 ساله که تا خاتمه این فصل با چلسی قرارداد دارد، در تابستان بازیکن آزاد می گردد و این در حالی است که او در این فصل تنها 12 بازی آبی پوشان شهر لندن انجام داده و در آنها هم یک گل زده و دو پاس گل داده است.

پدرو تابستان سال 2015 با قراردادی 27 میلیون یورویی از بارسلونا به چلسی پیوست اما نتوانست خودش را به ترکیب اصلی این تیم تحمیل کند.

تیم فوتبال رم هم که این روزها با بحران مصدومیت مهره های کلیدی اش روبرو شده است، برنامه جذب بازیکنان جدید برای تقویت چند پست از تیمش را دارد که خط حمله نیز یکی از آنها است.

رمی ها در حال حاضر روی خرید کارلس پرس، مهاجم جوان بارسلونا تمرکز دارند و مذاکرات شان با طرف اسپانیایی وارد مراحل نهایی نیز شده است. دیگر بازیکنی که در آستانه پیوستن به رم واقع شده است، گونسالو ویار هافبک 21 ساله تیم الچه است. پدرو رودیگس هم با تجربه بالای خود می تواند به جالوروسی یاری کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 814

به "تماس رم با چلسی برای خرید پدرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس رم با چلسی برای خرید پدرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید