توزیع 30 بسته حمایتی مواد غذایی بین نیازمندان ملایری

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران/همدان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر با اشاره به تهیه و توزیع 30 بسته مواد غذایی در بین خانواده های جامعه هدف به همت سازمان مردم نهاد یاوران زندگی نو گفت: این بسته های حمایتی شامل برنج ایرانی، روغن، رب، نمک، رشته پلویی، تن ماهی،مرغ، حبوبات عدس و لوبیا، چای، قند و شکر بوده است.

توزیع 30 بسته حمایتی مواد غذایی بین نیازمندان ملایری

حمیدرضا سپهری نیا در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه ارزش ریالی بسته های حمایتی تهیه شده 10 میلیون تومان بود، اضافه کرد: همچنین از سوی خیرین ملایری تعداد 24 عدد شیر خشک به مبلغ یک میلیون تومان برای یکی از بچه ها خانواده ای نیازمند، تهیه و به آنها اهدا شد.

وی در ادامه از درخشش بانوان قایقران ملایر در رقابت های کشوری اطلاع داد و گفت: مسابقات قهرمانی پاراکانو در دو بخش بانوان و آقایان در مجموعه دریاچه آزادی تهران برگزار گردید.

سپهری نیا اضافه کرد: در این دوره از مسابقات دو تن از بانوان قایقران هیئت قایقرانی شهرستان ملایر در قالب تیم قایقرانی پاراکانو استان همدان به این مسابقات اعزام و در خاتمه این رقابت ها هر دو بانوی قایقران ملایری پیروز به کسب رتبه برتر شدند.

وی اظهار کرد: راضیه رسولی و زکیه آهنگری افتخارآفرینان این مسابقات بودند که از خطه ملایر با مربیگری مژگان ملکی در این رقابت ها شرکت کردند و با حضور قدرتمندانه خود به ترتیب پیروز به کسب مقام نایب قهرمانی در ماده 200 متر WTKL2 و مقام سومی در ماده 200 متر WTKL2 شدند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: یک دوره مسابقه شطرنج به همت هیئت شطرنج به صورت اوپن در بوستان سیفیه در فضای باز برگزار گردید و 49 بازیکن از شهرستان های ملایر، همدان، بروجرد، لالجین، تویسرکان و قزوین با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی هم به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: در خاتمه آیدین نجفی تبار به عنوان نفر اول، سعید گلزاری به عنوان نفر دوم، محمدرضا عابدی به عنوان نفر سوم، محمدرضا احمدیان به عنوان نفر چهارم، ایرج نوروزی به عنوان نفر برتر پیشکسوتان، حدیث نوری به عنوان نفر برتر بانوان، ابوالفضل زندیه به عنوان نفر اول زیر 16 سال، سبحان رنجبر به عنوان نفر اول زیر 14 سال و محمدصدرا شجاعی نژاد به عنوان نفر اول زیر 10 سال معرفی شدند و با اهدای لوح و هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی گفت: همچنین در اقدامی جهادی و تلاشگرانه به منظور جلوگیری از فرسایش خاک، کوهنوردان ملایر با همکاری و مشارکت شهرداری و شورای شهر نسبت به انتقال 500 متر لوله آب از آبشار بام ملایر تا درختچه ها و فضای سبز کوه گرمه اقدام کردند.

سپهری نیا با بین اینکه هدف ما سهولت آبرسانی به این درختچه ها بود، ادامه داد: درختچه ها و فضای سبز کوه گرمه از فرسایش خاک این طبیعت بکر و زیبا جلوگیری به عمل می آورد و در آینده نیز چشم انداز زیبایی به خود خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1309

به "توزیع 30 بسته حمایتی مواد غذایی بین نیازمندان ملایری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 30 بسته حمایتی مواد غذایی بین نیازمندان ملایری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید