شرح اداره کل ورزش خوزستان درباره اظهارات اخیر یک مربی تکواندو

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران/خوزستان معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نسبت به صحبت های اخیر شاهین باویان، یکی از مربیان تکواندو استان واکنش نشان داد و گفت: خواسته این مربی از ما، مانع آیین نامه ایی و قانونی دارد.

شرح اداره کل ورزش خوزستان درباره اظهارات اخیر یک مربی تکواندو

ابراهیم نصیری در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به این که شاهین باویان از مربیان و باشگاه داران اهوازی در رشته تکواندو است، اظهارکرد: همان طور که می دانید باشگاه های خصوصی در مولفه ورزشی حرفه ای هستند و ما نیز اجازه یاری به باشگاه های خصوصی را نداریم و وظیفه هیات ها است که به مربیانی که کار سازندگی انجام می دهند، یاری کند. وظیفه اداره کل ورزش و جوانان نیز یاری به هیات های ورزشی است.

وی اعلام کرد: پس از سال ها با تدبیر مدیرکل ورزش خوزستان، آخرین سیستم های هوشمند در قالب لباس و پوشش مبارزه تکواندو که مجهز به سیستم حس گر هوشمند هستند را به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای هیات استان خریداری کردیم و جزو معدود استان هایی هستیم که چنین تجهیزاتی را داریم.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان همچنین در واکنش به بخشی از صحبت های باویان که نیازمند دریافت وام برای تهیه یک باشگاه ورزشی است نیز عنوان نمود: او تقاضای یک وام 10 میلیارد ریالی را دارد و همچنین یک زمین از ما می خواهد و اگر این امکان نیز برای ما جهت یاری به باشگاه های سازنده بود، حتما این تسهیلات را برای این مربی فراهم می کردیم.

وی اضافه نمود: آمادگی داریم که او را به یک بانک برای اخذ وام معرفی کنیم ولی او کارمند دولت است و مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات می گردد. بنابراین در دریافت وام درخواستی به مبلغ 10 میلیارد ریال و دریافت موافقت اصولی جهت تخصیص زمین با مشکل روبرو است و بر این اساس نمی توانیم پروانه احداث زمین را نیز به او بدهیم زیرا یکسری محدودیت های فردی وجود دارد. به هر حال خواسته باویان مانع آیین نامه ای و قانونی دارد و تحقق خواسته این مربی، به وسیله هیات تکواندو خوزستان است.

نصیری با بیان این که حضور تیم باشگاه تحت نظر این مربی در لیگ نونهالان و نوجوانان کشوری، با پذیرش شرایط حضور در لیگ از سوی او انجام می گردد، گفت: بدون شک وظیفه هیات استان است که در حد استطاعت، پشتیبانی کند زیرا همان طور که قبلا هم گفته ام، اداره کل اجازه یاری به باشگاه ها در مولفه ورزش قهرمانی و حرفه ای را ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1012

به "شرح اداره کل ورزش خوزستان درباره اظهارات اخیر یک مربی تکواندو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح اداره کل ورزش خوزستان درباره اظهارات اخیر یک مربی تکواندو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید