تیم ملی والیبال ایران باز هم می تواند ایتالیا را شکست دهد

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران: سرمربی فصل گذشته تیم والیبال میزان خراسان رضوی گفت: تیم ملی والیبال بازی تمام عیاری را مقابل ایتالیا به نمایش گذاشت و دوباره نیز می تواند مقابل این تیم پیروز گردد.

تیم ملی والیبال ایران باز هم می تواند ایتالیا را شکست دهد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، جبار قوچان نژاد با بیان اینکه دیشب در چارچوب رقابت های لیگ جهانی، بازی فوق العاده ای را از تیم ملی ایران مقابل ایتالیا شاهد بودیم، اظهار کرد: مهمترین عامل موفقیت اعضای تیم ما اعتماد به نفس بالای آنان بود که باعث شد بر روی کیفیت فنی تیم نیز تاثیر مثبت بگذارد.

وی با اشاره به ضربات سرویس خیلی خوب بازیکنان تیم ملی در دیدار شب گذشته، اضافه کرد: سرویس های خوب بچه ها باعث شد خط سرعت ایتالیا از کار بیفتد و با دریافت های خوب در گیم های اول و دوم و چهارم، نشان دادیم که یک تیم تمام اعیار هستیم و برای تیم ها بزرگ زنگ تفریح نیستیم.

این مربی والیبال خراسان رضوی با بیان اینکه این پیروزی به هیچ عنوان اتفاقی نبود و تیم ملی با برنامه و هدف به این موفقیت دست یافت، اضافه کرد: تنها ابتدای گیم سوم را خوب آغاز نکردیم که این باعث شد در ادامه زیر فشار تیم ایتالیا قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه بازی فردا مقابل تیم ملی والیبال ایتالیا بسیار سخت تر از بازی اول خواهد بود، توضیح داد: ایتالیا قطعا با برنامه ریزی به میدان می آید، اما این دلیل نمی گردد که ما از قبل بازنده باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 279

به "تیم ملی والیبال ایران باز هم می تواند ایتالیا را شکست دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی والیبال ایران باز هم می تواند ایتالیا را شکست دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید