جواب رد طارمی به پیشنهاد اغواکننده چینی ها

به گزارش سیلور 7، مهاجم ایرانی تیم فوتبال ریوآوه پرتغال چند ماه قبل، پیشنهاد خوبی از لیگ چین داشت که بدون سر و صدا آن را رد کرده است.

جواب رد طارمی به پیشنهاد اغواکننده چینی ها

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه ریوآوه پرتغال، در یکی، دو ماه اخیر پس از درخششی که در تیم خود داشت مشتریان زیادی پیدا کرده است.

با این حال گفته می شود طارمی در زمستان هم یک پیشنهاد فوق العاده داشته که آن را رد کرده است. این پیشنهاد از سوی تیمی در لیگ چین بوده که می توانست درآمد سرسام آوری برای مهدی داشته باشد. در شرایطی که این پیشنهاد بسیار هم دندان گیر بوده، اما طارمی تصمیم می گیرد که این پیشنهاد را رد کند. حتی شنیده می شود مهاجم تیم ملی به مدیربرنامه خود اعلام کرده دیگر به دنبال پول نیست و قصد دارد با انتخاب های حرفه ای، پیشرفت کند.در این مورد، یکی از نزدیکان طارمی گفت: بله، او پیشنهاد فوق العاده ای از سوی چینی ها داشت، ولی تصمیم به ماندن گرفت تا در لیگ پرتغال و فوتبال اروپا به کارش ادامه بدهد. اگر آن پیشنهاد را می پذیرفت، همه رکوردهای مربوط به قرارداد لژیونرهای ایران را می شکست.

البته طبق اخبار منتشر شده در رسانه های پرتغالی، این بازیکن از 3 تیم مطرح این کشور یعنی پورتو، بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون پیشنهاد دارد. همچنین پیگیری های خبرنگار میزان نشان می دهد تیم هایی مثل نیوکاسل، نوریچ و یک تیم از چمپیون شیپ انگلیس و بوردو فرانسه هم در پی جذب طارمی هستند. با وجود همه این پیشنهادات، باید منتظر ماند و دید در سرانجام فصل چه اتفاقاتی برای این مهاجم رخ می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1010

به "جواب رد طارمی به پیشنهاد اغواکننده چینی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواب رد طارمی به پیشنهاد اغواکننده چینی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید