حضور شرکت همگرایان فراوری (کپکو) در هفدهمین همایش روز بتن

به گزارش سیلور 7، هفدهمین همایش روز بتن، مانند مهروموم های قبل در روزهای چهاردهم تا 16 مهرماه در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار گردید.

حضور شرکت همگرایان فراوری (کپکو) در هفدهمین همایش روز بتن

به گزارش خبرنگاران بنابراعلام شرکت کپکو، تفاوت این همایش با مهروموم های قبل این بود که این همایش طی سه روز برگزار گردید و اولین همایش ملی سنگدانه نیز در دستور کار این همایش سالانه نهاده شد.

از آنجا که سنگدانه در بتن سهم کمی و کیفی حائز اهمیتی دارد، پیش بینی می گردد که اهتمام به این موضوع می تواند چشم انداز خوبی برای ارتقا کیفی بتن در سطح ملی داشته باشد. روز اول این همایش با موضوع صنعت سنگدانه شروع شد و سخنرانی ها و مقالاتی در این خصوص به سمع و نظر حضار رسانده شد. دو روز بعد این همایش طی روند سال های گذشته به دستاوردهای علمی و اجرائی صنعت بتن پرداخته شد.

از دستاوردهای این همایش سالانه، اجتماع صنعتگران بتن کنار یکدیگر و آشنایی با دستاوردها و موفقیت های یکدیگر هست. در این راستا شرکت همگرایان فراوری به رسم هرساله جزو حامیان اصلی این همایش بود و افتخار پذیرائی از دوستان و همکاران در این صنعت بزرگ کشور را داشت. شرکت همگرایان فراوری که بانام تجاری کپکو از سال 1382 در کشور تاسیس شده است باهدف فراوری مواد شیمیایی و پلیمری صنعت بتن پا به عرصه فعالیت گذارده و مفتخر است که طی نزدیک به دو دهه فعالیت، خدمات شایسته ای به صنعت بتن داشته باشد.

شرکت همگرایان فراوری (کپکو)

این شرکت در سال 1382 در شهرک صنعتی سمنان تاسیس شده است. در گام اول این شرکت با فراوری طیف گسترده ای از اسپیسرهای پلیمری قدم اولیه خود را در صنعت برداشت و با تلاشی بسیار زیاد، توفیق معرفی و توسعه این صنعت نوپا در کشور عزیزمان را داشته است بطوریکه امروز این صنعت کاملاً شناخته شده و افراد بسیاری جذب بازار آن شده اند و شرکت های کوچک و بزرگ زیادی تدریجا پا به این عرصه گذاشته و باعث رشد و بلوغ این محصول در بازار شده اند، گفتنی است شرکت کپکو بزرگ ترین فراوریکننده اسپیسر در ایران است.

در گام دوم این شرکت به فراوری نوارهای آب بند پی وی سی که به واتراستاپ معروف می باشند همت گمارد و در مدت کوتاهی به عنوان یکی از خوش نام ترین فراوریکنندگان این محصول پای خود را در پروژه های ملی کشور باز کرد. تدوین استاندارد ملی این محصول باهمت کارشناسان فنی این شرکت به انجام رسید و امروزه به عنوان مرجعی در صنعت بتن کشور هست.

در گام سوم، فراوری افزودنی های شیمیایی بتن به گستره فراوریات این شرکت افزوده شد و با اخذ استانداردهای لازم به عنوان یکی از تامین کنندگان این دسته محصولات به عرضه خدمات در این حوزه پرداخت که ازاین رو کپکو را نیز می توان به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های فراوریکننده افزودنی بتن شناخت. فراوری رزین های پلی کربوکسیلات که پایه اصلی در فراوری فوق روان کننده های بتن می باشند دستاورد مهمی از این شرکت هست که از سال 1382 به مصرف پروژه های مختلف در کشور رسیده است و از این لحاظ جزو معدود شرکت های صاحب فناوری این محصولات در کشور هست.

جهت دستیابی به اطلاعات بیشتر به سایت www.capco.co.ir مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 567

به "حضور شرکت همگرایان فراوری (کپکو) در هفدهمین همایش روز بتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور شرکت همگرایان فراوری (کپکو) در هفدهمین همایش روز بتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید