حمله نیروهای آل خلیفه به زندان جو بحرین، خونی شدن صورت زندانیان

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران به نقل از مراة البحرین، موسسه حقوقی در انگلیس از حمله نظامیان آل خلیفه به زندانیان سیاسی در زندان جو این کشور اطلاع داد.

حمله نیروهای آل خلیفه به زندان جو بحرین، خونی شدن صورت زندانیان

موسسه حقوقی برد(BIRD) که دفتر مرکزی آن در لندن قرار گرفته است، در این باره اظهار داشت: در پی حمله نیروهای امنیتی بحرین به زندان مرکزی جو، دهها زندانی زخمی شدند.

براساس گفته منابع مطلع بحرینی، حمله نیروهای امنیتی بحرین به زندان مرکزی جو، با هدف سرانجام دادن به اعتصاب زندانیان سیاسی صورت گرفت که حدود دو هفته از آن می گذرد.

اعتصاب زندانیان در بحرین در اعتراض به بی تفاوتی به آنها در سایه شیوع کرونا و در اعتراض به مرگ عباس مال الله زندانیان سیاسی بحرینی که براثر اهمال پزشکی جان باخت، انجام شده است.

احمد الوداعی رئیس این موسسه حقوقی در این باره گفت: پس از حمله نیروهای امنیتی به زندانیان در زندان جو و ضرب و جرح زندانیان، دهها زندانی مجروح شدند و از سر و صورت آنها خون می چکید.

وی اضافه نمود: آثار خون در در راهرو وجود دارد و حمله وحشیانه را دوربین ها ثبت نموده اند. شکنجه زندانیان نشان از سیاست انتقام جویانه اتفاق افتاده است و یکی از شیوه های شکنجه بلند کردن زندانیان ومحکم بر زمین زدن آنها و نیز ضربات وارد کردن به صورت تا خون از سر و صورت آنها جاری گردد.

الوداعی از حمله به 35 زندانی سخن گفت و اظهار داشت: سرنوشت زندانیانی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند نامشخص است و به مکان نامعلوم منتقل شده اند و بیم آن می رود که در معرض شکنجه شدید واقع شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1645

به "حمله نیروهای آل خلیفه به زندان جو بحرین، خونی شدن صورت زندانیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله نیروهای آل خلیفه به زندان جو بحرین، خونی شدن صورت زندانیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید