حمله 4 دزد به خانه کانسلو و درگیری شان با مدافع منچسترسیتی

به گزارش سیلور 7، مدافع پرتغالی تیم فوتبال منچسترسیتی از حمله چند دزد به او و خانواده اش در آستانه سال نو میلادی اطلاع داد.

حمله 4 دزد به خانه کانسلو و درگیری شان با مدافع منچسترسیتی

به گزارش خبرنگاران، ژوائو کانسلو با انتشار تصویری از خود در حساب کاربری رسمی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام از حمله چهار دزد به خانه اش در حالی که او و خانواده اش در خانه بودند، اطلاع داد. مدافع 27 ساله و پرتغالی منچسترسیتی ماجرای حمله دزدان به او و خانواده اش (همسر و دختر دو ساله اش) در منزلش و در آستانه سال نوی میلادی را برای دنبال نمایندگانش در این شبکه اجتماعی تشریح کرد.

کانسلو ضمن انتشار تصویری از خود که زیرچشمش دچار کبودی و بالای ابرویش زخمی شده بود، نوشت: متأسفانه امروز به وسیله چهار بزدل مورد حمله نهاده شدم که به من صدمه زدند و سعی کردند به خانواده ام صدمه بزنند. وقتی مقاومت نشان می دهید، این اتفاق می افتد. آنها توانستند تمام جواهراتم را ببرند و چهره ام را به این حالت درآوردند. نمی دانم چگونه برخی افراد اینقدر پَست هستند. مهمترین چیز برای من خانواده ام است و خوشبختانه حال همه آنها خوب است. بعد از این همه موانع در زندگی ام، بر این یکی هم غلبه خواهم کرد. محکم و قوی، مثل همواره.

باشگاه منچسترسیتی هم با انتشار بیانیه ای خاطرنشان کرد: ما از اینکه کانسلو و خانواده اش عصر امروز در معرض سرقت از خانه شان نهاده شدند که در این ماجرا ژوائو نیز مورد حمله نهاده شد، شوکه و وحشت زده شدیم. ژوائو و خانواده اش به وسیله باشگاه حمایت می شوند و او به پلیس در تحقیقات شان یاری می نماید تا این موضوعِ بسیار جدی را آنالیز نمایند.

چند هفته پیش هم نیکلاس اوتامندی هم تیمی سابق کانسلو پس از بازی برای بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا، مورد حمله دزدان در منزلش نهاده شد و اشیایی قیمتی نیز از او به سرقت رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2103

به "حمله 4 دزد به خانه کانسلو و درگیری شان با مدافع منچسترسیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله 4 دزد به خانه کانسلو و درگیری شان با مدافع منچسترسیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید