خبرنگاران ابتکار عمل معلمان قزوینی برای آموزش به دانش آموزان

به گزارش سیلور 7، قزوین- خبرنگاران- با توجه شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، آموزش و یادگیری در قزوین تعطیل نشده و معلمان این دیار با روش های مختلف و ابداعی کوشش دارند تا فرایند علم آموزی به دانش آموزان تداوم داشته باشد.

خبرنگاران ابتکار عمل معلمان قزوینی برای آموزش به دانش آموزان

رئیس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ابتکاری معلمان با عنوان هر تلفن همراه یک کلاس درس،اضافه نمود: معلمان قزوینی این روزها جریان آموزش را تعطیل ننموده و با ضبط فیلم هایی آموزشی، از تدریس و بارگذاری آن برای دانش آموزانش جریان یادگیری را پیگیری می نماید.

روح الله مومنی گفت: معلمان با توجه به امکانات و توان خود دست به کار شده اند که یکی از این اقدامات ضبط فیلم های کوتاه پنج دقیقه ای از دروس مختلف برای فرآیند یاددهی و یادگیری دانش آموزان خود است.

مومنی با اشاره به برگزاری برنامه های تلویزیونی شبکه آموزش اضافه نمود: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی مدارس، برای جبران برنامه درسی دانش آموزان، درس های آنان در شبکه آموزش و با تدریس معلمان باتجربه ارایه می گردد و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش زمان پخش این برنامه ها را به صورت روزانه اطلاع رسانی می نماید.

وی در مورد مشکل بعضی دانش آموزان مناطق روستایی در مورد عدم دریافت شبکه آموزش مطرح نموده اند نیز گفت: با پیگیری های مستمر از صدا و سیمای استان آنها متذکر شدند که مناطقی که شبکه یک را می توانند دریافت نمایند شبکه آموزش در دسترس است و هیچ گونه مسئله ای در این خصوص ندارند.

استان قزوین دارای 250 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

بر اثر شیوع کرونا مدارس استان قزوین در همه مقاطع از ابتدای هفته گذشته تعطیل اعلام شد که این تعطیلی تا سرانجام هفته جاری ادامه دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 869

به "خبرنگاران ابتکار عمل معلمان قزوینی برای آموزش به دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ابتکار عمل معلمان قزوینی برای آموزش به دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید