خبرنگاران تسهیلات بافت فرسوده به واحدهای مسکونی کهگیلویه وبویراحمد پرداخت می گردد

به گزارش سیلور 7، گچساران - خبرنگاران - مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای هر واحد مسکونی 800 میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت بانکی در نظر گرفته شده و هم اکنون آمادگی برای پرداخت این تسهیلات وجود دارد.

خبرنگاران تسهیلات بافت فرسوده به واحدهای مسکونی کهگیلویه وبویراحمد پرداخت می گردد

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

پژمان نیک اقبالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: دولت از نوسازی واحدهای بافت های فرسوده در شهرهای دوگنبدان،دهدشت و یاسوج حمایت می نماید.

وی بیان نمود: برای نوسازی واحدهای مسکونی در این شهرها شهرداری ها،اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد و بانک مسکن با هم مشارکت می نمایند.

مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: تخفیف 50درصدی هزینه عوارض صدور پروانه از دیگر تسهیلات در نظر گرفته شده برای بازسازی واحد های مسکونی بافت فرسوده در سه شهر عظیم استان است.

نیک اقبالی با اشاره به اهمیت نوسازی واحدهای مسکونی بافت های فرسوده در رفاه حال ساکنان اضافه نمود: اجرای طرح های بازآفرینی شهری مانند آسفالت معابر و ایجاد زیرساخت های مانند پیاده روسازی،پایگاه سلامت و کتابخانه های عمومی از دیگر اولویت ها برای ارتقای سطح زندگی شهروندان این مناطق است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از برنامه ریزی برای بهره برداری از 9 طرح بازآفرینی همزمان با هفته دولت سال جاری در شهرهای عظیم استان اطلاع داد.

وی مطرح کرد:آسفالت محله های مسکونی بویراحمد شامل دولت آباد،مهریان،بلهزار،محمودآباد در بویراحمد،پیاده روسازی،پایگاه سلامت و کتابخانه کوی رادک و آسفالت محله سادات شهر دوگنبدان از جمله این طرح هاست.

دولت دوازدهم همچنین در قالب طرح اقدام ملی مسکن و یاری ودیعه مسکن سعی در تامین سرپناه مناسب برای مردم دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1132

به "خبرنگاران تسهیلات بافت فرسوده به واحدهای مسکونی کهگیلویه وبویراحمد پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تسهیلات بافت فرسوده به واحدهای مسکونی کهگیلویه وبویراحمد پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید