خبرنگاران شمار آزمایشگاه های تست مخازن سی ان جی در زنجان کاهشی است

به گزارش سیلور 7، زنجان - خبرنگاران - سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان گفت: در زمان حاضر شمار آزمایشگاه های تست مخازن سی ان جی خودرو در سطح استان فرایند کاهشی دارد که در این خصوص نظارت های لازم انجام می گردد.

خبرنگاران شمار آزمایشگاه های تست مخازن سی ان جی در زنجان کاهشی است

سیروس صارمی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: از مجموع هشت آزمایشگاه دارای گواهینامه تست مخازن CNG در سطح استان، تعداد پنج آزمایشگاه فعال است.

وی افزود: تعداد هشت آزمایشگاه تست مخازن CNG خودرو در سطح استان زنجان گواهینامه تایید صلاحیت دارند که از این تعداد سه آزمایشگاه در شهر زنجان، یک آزمایشگاه در ابهر، 2 آزمایشگاه در خدابنده، یک آزمایشگاه در سلطانیه و یک آزمایشگاه در هیدج مستقر هستند.

صارمی افزود: از امجموع آزمایشگاهها، یک آزمایشگاه در زنجان و یک آزمایشگاه در شهرستان هیدج به دلیل تغییرات ساختاری غیرفعال است.

به گفته این مسوول یک آزمایشگاه نیز در شهرستان خدابنده، با اعلام کاهش چشمگیر تعداد مراجعین و مقرون به صرفه نبودن هزینه های کسب و کار، درخواست ابطال گواهینامه داده است.

وی یادآوری کرد: در زمان حاضر تعداد پنج آزمایشگاه تست مخازن CNG خودرو در سطح استان مشغول به فعالیت و خدمات رسانی هستند.

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان، خاط نشان کرد: ارزیابی از آزمایشگاه های همکار بر اساس دستورالعمل مربوطه انجام می گردد.

وی همچنین از شهروندان خواست، هنگام خرید کالا به نشان استاندارد توجه نمایند و چنانچه با کالای بی کیفیت و فاقد علامت استاندارد روبرو شدند، مراتب را به وسیله سامانه تلفنی 1517 به اداره کل استاندارد اعلام نمایند تا آنالیز ها و پیگیری های حقوقی لازم انجام گیرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1702

به "خبرنگاران شمار آزمایشگاه های تست مخازن سی ان جی در زنجان کاهشی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمار آزمایشگاه های تست مخازن سی ان جی در زنجان کاهشی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید