درخواست اتحادیه اروپا برای آتش بس در افغانستان

به گزارش سیلور 7، به دنبال توقف مذاکرات میان آمریکا و طالبان و افزایش بی ثباتی ها در افغانستان، اتحادیه اروپا خواهان آتش بس در این کشور شد.

درخواست اتحادیه اروپا برای آتش بس در افغانستان

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران مقامات اتحادیه اروپا روز یکشنبه (امروز) خواهان آتش بس در افغانستان شدند و گفتند که توقف مذاکرات میان آمریکا و طالبان فرصتی را برای فشار مجدد جهت ایجاد یک آتش بس، فراهم می نماید.

براساس گزارش شبکه خبرگزاری فرانسه، رولاند کوبیا نماینده ویژه اتحادیه اروپا در امور افغانستان گفت: یک آتش بس نشانه و تضمینی برای حسن نیت و آمادگی جهت عادی سازی این روابط است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به دنبال کشته شدن یک سرباز آمریکایی در حمله طالبان، ماه گذشته مذاکره با طالبان را مرده اعلام نمود. قرار بود نمایندگان طالبان برای نهایی کردن توافق صلح به کمپ دیوید رفته و با ترامپ دیدار نمایند.

پس از آن طالبان با انتشار بیانیه ای در واکنش به گفته های ترامپ اعلام نمودند، آمریکا ابتدا جنگ را در افغانستان شروع نموده و اکنون به دنبال بهانه های دروغین برای ماندن در آن است.

از طرفی، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در یک در نشست خبری با نخست وزیر استرالیا گفته بود که تنها دلیل لغو مذاکرات با طالبان نپذیرفتن آتش بس از سوی آن ها (طالبان) بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 511

به "درخواست اتحادیه اروپا برای آتش بس در افغانستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست اتحادیه اروپا برای آتش بس در افغانستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید