تور کوالالامپور: در کوالالامپور به این رستوران ها بروید

به گزارش سیلور 7، 5 رستوران برتر کواالامپور

مرکز کشور زیبای مالزی یعنی کوالالامپور، رستوران های متعددی دارد از رستوران های بین المللی گران و چند ستاره گرفته تا رستوران های محلی کوچک و بزرگی که در همه جای شهر پراکنده شده اند. در این یادداشت می خواهیم 5 رستوران برتر این شهر را که در 2 سال گذشته برنده جوایز آشپزی زیادی شده اند به شما معرفی کنیم. همه رستوران ها دوست دارند منویی به مشتریانشان ارائه نمایند که تا مدتها در ذهنشان بماند و دفعه های بعدی هم اصلی ترین انتخابشان همان رستوران باشد. معیارهای انتخاب این رستورانها و دادن جوایز با ارزش بین المللی به آنها، طعم خوش و لذیذ و با کیفیت عذاها در کنار غذاهای خلاقانه و نو و سرویس دهی عالی کارکنان آن است. با خبرنگاران همراه باشید و فهرستی از این رستوران ها را مرور کنید:

تور کوالالامپور: در کوالالامپور به این رستوران ها بروید

با ما سفر کنید و با تور کوالالامپور از زیباترین شهر مالزی دیدن کنید و در کوچه های زیبای کوالالامپور قدم بزنید.

1- مارینی 57

هر وقت و در هر جایی که نام غذای با کیفیت و خوش طعم در کوالالامپور در میان باشد، مارینی 57 در صدر است. مارینی 57، یک رستوران منحصر به فرد ایتالیایی است که در طبقه 57 برج پتروناس (PETRONAS) قرار گرفته است. مارینی نمای شیشه ای کاملا شیشه ای به شهر دارد و حتی سقف این رستوران هم شیشه ای است. دکوراسیون داخلی این رستوران سفید، ساده و شیک و به سبک و سیاق ایتالیایی است و منوی کاملا ایتالیایی آن با کیفیت که دارد، بسیار بالاتر از خیلی از رستوران های خوب ایتالیایی در خود ایتالیا است. همه اینها برای بردن یک جایزه ارزشمند کافی است. نه؟

2- رستوران ترویکا اسکای

رستوران هوایی ترویکا همانطور که از نام آن معین است در آسمان و در طبقه 23 برج B است و در نتیجه موقع صرف غذا، چشم انداز هیجان انگیزی به بیرون می توان داشت. مطمئنا غذای خوب و با کیفیت آن در کنار این چشم انداز هیجان انگیز در انتخاب ترویکا اسکای به عنوان یکی از برترین رستورانهای کوالالامپور بی تاثیر نبوده است.

3- رستوران پرگو

این رستوران هم ایتالیایی است و در منطقه بالای شهر کوالالامپور قرار گرفته است و غذا های کلاسیک آن زبانزد است. در پرگو، به مشتریان دو نوع منو ارائه می گردد، بنابراین مشتری گزینه های بیشتری برای انتخاب دارد. پرگو از دکوراسیون نه چندان تازه و تقریبا قدیمی استفاده نموده است که همین یکی از جذابیت های دوران این رستوران محسوب می گردد. قرار گرفتن آشپرخانه و فضای باز آن در مقابل چشم مهمانان، به جذابیت این رستوران اضافه نموده است. راویولی های رستوران پرگو بسیار معروف هستند.

4- رستوران فرنگی پانی

اگر در پی یک رستوارن فرانسوی هستید، فرنگی پانی (Frangipani)یکی از برترین رستوران های فرانسوی در مالزی است. این رستوران در امتداد بوکیت چانگکات (Changkat) واقع شده و طبقه پایین آن بسیار مجلل است و یک استخر جالب به رنگ سیاه و سفید دارد. منوی این غذاخوری کلاسیک و با چاشنی و طعم های فراوان است، بنابراین می توانید تجربه ای تازه داشته باشید.

5- رستوران پرایم

رستوران پرایم به خاطر استیک هایش معروفیت دارد. پرایم در هتل مریدین (Meridien) ساخته شده و برنده تعداد زیادی جایزه سازگاری با غذای محلی شده است. پرایم، منویی بسیار متنوع و دل چسب دارد که باعث می گردد مشتری های بسیاری داشته باشد. در منو این رستوران فقط غذای حلال وجود ندارد، بلکه شامل غذا های کلاسیک غربی مانند حلزون اسکالوپ خشکیده دریایی، سالاد سزار و آبگوشت حلزون هم می گردد.

منبع: kuala-lumpur.ws

منبع: الی گشت
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1990

به "تور کوالالامپور: در کوالالامپور به این رستوران ها بروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کوالالامپور: در کوالالامپور به این رستوران ها بروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید