دوئل استقلالی ها برای فینال جام حذفی ترکیه

به گزارش سیلور 7، مجید حسینی و اللهیار صیادمنش روز 27 خرداد در قالب دو تیم ترابزون اسپور و فنرباغچه باهم ملاقات خواهند کرد.

دوئل استقلالی ها برای فینال جام حذفی ترکیه

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بازی رفت نیمه نهایی جام حذفی ترکیه در روز غیبت حسینی و صیادمنش با پیروزی 2-1 ترابزون اسپور به سرانجام رسید و حالا شاگردان حسین چیمشیر فرصت بسیار خوبی برای صعود به فینال این رقابت ها دارند؛ صعودی که شانس آن ها برای دبل قهرمانی را بالا خواهد برد.

نکته جالب این مسابقه، تقابل دو بازیکن ایرانی است. مجید حسینی مدافع وسط فیکس تیم ترابزون اسپور در مقابل اللهیار صیادمنش که البته هنوز فرصت زیادی برای نمایش توانایی هایش در ترکیه پیدا نکرده و هیچگاه فیکس نبوده است.

این ملاقات طبق برنامه جدید فدراسیون فوتبال ترکیه روز 27 خرداد در ورزشگاه خانگی فنرباغچه برگزار می گردد و باید دید ستاره های سابق استقلال در هم قرار می گیرند یا نه؟

ترابزون اسپور در جدول رده بندی لیگ ترکیه صدرنشین است و حالا با صعود به فینال جام حذفی در شرایط مطلوبی قرار خواهد گرفت. از آن طرف فنرباغچه با 40 امتیاز در رتبه هفتم جای گرفته و برای بهبود فضای هواداری، مجبور به کسب حداقل یک جام قهرمانی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1088

به "دوئل استقلالی ها برای فینال جام حذفی ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوئل استقلالی ها برای فینال جام حذفی ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید