ملاقات عزیزی با رئیس کنفدراسیون گلف آسیا و اقیانوسیه

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف درباره ملاقات با تیمور حسن رئیس کنفدراسیون گلف آسیا و اقیانوسیه گفت: در این ملاقات گزارشی از فرایند توسعه رشته گلف در ایران را ارائه کردیم که این گزارش شامل مواردی همانند بحث های زیرساختی، جذب ورزشکاران نو، برگزاری مسابقات، توسعه و توجه رسانه ای از جمله رسانه ملی و رسانه های مکتوب به گلف، امکان آموزش رشته گلف در مدارس کشور بود.

ملاقات عزیزی با رئیس کنفدراسیون گلف آسیا و اقیانوسیه

وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد در آینده از ظرفیت های کنفدراسیون آسیا بیشتر بهره و یاری بگیریم.

رئیس فدراسیون گلف مطرح نمود: یکی از نکات مهمی که تیمور حسن و همه ارکان کنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه تاکید داشتند، موضوع احداث زمین 18 میدانه بود تا از این طریق ایران بتواند میزبانی مسابقات رسمی و رنکینگ دار را بر عهده بگیرد و مواردی از این دست را پیش ببریم.

در این ملاقات نشان فدراسیون گلف کشورمان به تیمور حسن اهدا شد.

بعلاوه عزیزی با نوبوکو هیرایاما عضو ژاپنی هیئت رئیسه فدراسیون جهانی گلف و عضو هیئت رئیسه APGC ملاقات کرد. در این ملاقات در مورد فعالیت های گلف کشورمان گزارشی ارائه شد.

هیرایاما با دریافت گزارش تصویری مسابقات بانوان، بسیار ابراز خرسندی کرد و از توجه کامل فدراسیون گلف ایران نسبت به گلف بانوان قدردانی کرد. در خاتمه این ملاقات نشان فدراسیون گلف ایران به هیرایاما اهدا شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1948

به "ملاقات عزیزی با رئیس کنفدراسیون گلف آسیا و اقیانوسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات عزیزی با رئیس کنفدراسیون گلف آسیا و اقیانوسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید