رامش خواب ، نمایندگی تشک رویال درباره انواع تشک طبی می گوید

به گزارش سیلور 7، نمایندگی تشک رویال امروزه انواع تشک های طبی را به بازار ارائه می دهد که هواداران زیادی را به سمت خود جلب کرده اند. این تشک ها بعضی دارای فنر و گروهی نیز فاقد فنر می باشند. تشک آرامش رویال ،تشک پدیسان رویال ،تشک مدیفوم رویال و تشک فرست کلاس رویال جزو تشک های تمام طبی بوده که بدون فنر هستند و اسفنجی می باشند. در ادامه با بعضی از انواع تشک طبی رویال و ویژگی های آنان بیشتر آشنا می شوید. لذا می توانید برترین گزینه را برای خود تهیه نمایید.

رامش خواب ، نمایندگی تشک رویال درباره انواع تشک طبی می گوید

آشنایی با انواع تشک طبی:

در حال حاضر کنندگی رویال انواع تشک طبی را در اختیار خریداران قرار می دهد که هر کدام از آنان ویژگی های خاص خود را دارند. تشک های طبی این شرکت برای افرادی که از درد های مزمن و حاد کمر یا ستون فقرات رنج می برند، عالی می باشند. از همین رو در زیر می توانید با بعضی از نمونه های پرکاربرد و پرفروش این شرکت آشنا شوید.

· تشک طبی رمانتیک رویال:

بی شک تشک رمانتیک رویال را می توان یکی از محصولات عالی این شرکت دانست. در تهیه این تشک از مموری فوم استفاده شده است که به راحتی می تواند دمای بدن را متعادل نماید. از سوی دیگر این تشک قادر است خون رسانی به اعضای بدن را تسهیل نماید. این تشک طبی در دسته تشک های سفت قرار می گیرد که ارتفاع آن نیز در حدود 28 سانتی متر می باشد. این تشک قادر است که ستون فقرات فرد را به صورت مستقیم در یک راستا قرار دهد تا مانع ایجاد فشارهای زیاد به بدن گردد.

· تشک اسلیپ دریم رویال:

تشک اسلیپ دریم یکی دیگر از انواع تشک طبی می باشد که کنندگی رویال ارائه می دهد. می توان بیان نمود که برای تهیه این تشک از تمام تکنولوژی های روز استفاده شده است. اسفنج به کار رفته در این تشک بسیار مستحکم بوده و دانسیته بالایی دارد. با معرفی این تشک به بازار، فراوریکنندگان ادعا داشتند که تمام افراد می توانند با آن یک خواب راحت را تجربه کنند. مموری فوم به کار رفته در این تشک دارای ضخامت 4 سانتی متر می باشد. بعلاوه ارتفاع آن نیز در حدود 31 سانتی متر است.

· تشک طبی کامفورتر رویال:

یکی دیگر از محصولات کنندگی تشک رویال، تشک کامفورتر می باشد. ارتفاع آن حدود 28 سانتی متر می باشد و از فنرهای متصل تهیه شده است. این تشک با فنرهای منفصلی که دارد به راحتی می تواند گودی کمر را پر نماید و موقعیت خوبی را برای کمر ایجاد کند. نحوه دوخت و مونتاژ فنرها به گونه ای می باشد که این تشک را به یکی از نمونه های عالی تبدیل کرده است.

· تشک کاسپین رویال:

در این تشک طبی از یک سری فنر منفصل به هم استفاده شده است که سطح کیفی تشک را بسیار افزایش می دهد. اسکلت بندی این تشک بسیار محکم می باشد. ساختار تشک فوق به نحوی است که در هر قسمت با توجه به وزنی که روی فنر قرار می گیرد، کمی متراکم خواهد شد. از همین رو به راحتی می تواند گودی بدن را پر نماید. با استفاده از این ویژگی فشار اندکی به ستون فقرات وارد می گردد. این تشک طبی نیز حدود 28 سانتی متر ارتفاع دارد.

· تشک طبی سوپر کلاس رویال:

یکی از برترین انواع تشک طبی، تشک سوپر کلاس است. در تهیه این تشک از مواد مرغوب استفاده شده است. برای فراوری این محصول از هیچ فنری بهره گرفته نشده است از همین رو می تواند نرمی خاصی را به وجود آورد. از آنجا که برای فراوری تشک های فوق از پد بهره استفاده شده است، از همین رو بسیار نرم می باشد. ارتفاع تشک های مذکور در حدود 28 سانتی متر است. رویه این موارد نیز از پارچه گردبافت تهیه شده که ضد عرق است.

· تشک فرست کلاس رویال:

یکی از نمونه های خوب کنندگی تشک رویال، تشک فرست کلاس می باشد. فراوریکنندگان این نوع تشک بیان می دارند که در قسمت مرکزی این تشک از اسفنج 35 کیلویی استفاده شده است. لذا برای اشخاصی که کمردرد دارند، گزینه خوبی محسوب می گردد. خاطرنشان می گردد که در این تشک ها از هیچ فنری استفاده نشده لذا برای اشخاصی که کمر درد دارند، گزینه خوبی محسوب می شوند. ارتفاع تشک های فرست کلاس حدود 22 سانتی متر می باشد.

· تشک مدیفوم رویال:

این نمونه تشک ازانواع تشک طبی دارای اسفنج با کیفیت می باشد. در واقع اسفنج به کار رفته در این تشک ها دارای دانسیته بالایی هستند. از همین رو برای افرادی که بیماری کمر دارند، گزینه خوبی می باشد. تشک فوق را می توان در دسته تشک های سفت دسته بندی نمود. ارتفاع این مورد حدود 25 سانتی متر می باشد.

· تشک پدیسان رویال:

این نمونه تشک طبی، برای افرادی که تشک های خشک و سفت دوست دارند، گزینه عالی می باشد. البته در یک طرف این تشک از پد مخصوص استفاده شده است که این مورد کمی تشک را نرم می کند. اگر مایلید تا روی یک تشک کاملا صاف بخوابید، این مورد عالی می باشد.

خرید انواع تشک طبی:

امروزه تشک های طبی زیادی از برندهای مختلف ارائه می شوند که هر کدام قیمت و ویژگی منحصر به فردی دارند. ضروری است که بیان داریم رامش خواب همچون سایت خوشخوابان که کنندگی تشک رویال را در اختیار دارد، یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی می باشد که می توانید محصولات اصل و باکیفیت رویال را از آن با قیمتی مناسب بخرید.

تمام تشک های رویالی که به وسیله این کنندگی ارائه می شوند دارای بارکد، هولوگرام و شماره ثبت هستند. از همین رو در زمان خرید موجب جلب اعتماد خریداران می شوند.

رامش خواب از سال 1396 فعالیت خود را شروع کرده است و امروزه شما تمام کالاهای مخصوص خواب را می توانید با اطمینان از آن خریداری نمایید. تمام سفارشات از این فروشگاه اینترنتی در کمترین زمان به صورت رایگان برای شما ارسال می گردد. از طرف دیگر برای اینکه یکی از محصولات خوب را از کنندگی تشک رویال خریداری نمایید، کنندگان فروش به شما مشاوره های تخصصی ارائه می دهند.

می توانید با مراجعه به آدرس www.rameshkhab.com از تشک های موجود در سایت تماشا کنید.بعلاوه می توانید با شماره های 09120045735 و 09120463685 تماس برقرار کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 22 دی 1401 بروزرسانی: 22 دی 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2236

به "رامش خواب ، نمایندگی تشک رویال درباره انواع تشک طبی می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رامش خواب ، نمایندگی تشک رویال درباره انواع تشک طبی می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید