رستوران های بانکوک

به گزارش سیلور 7، بانکوک به خاطر مکان های پر رونق آشپزی ، مرزا را شکسته و به شهرت جهانی رسیده است . بانکوک سرآشپزهای مشهور زیادی دارد که مردم محلی و گردشگران تور بانکوک را با طعم های استثنایی و فوق العاده غافلگیر می نمایند . خلاقیت در غذاهای بانکوک موج می زند . آیا به دنبال غذاهای استثنایی و طعم های ماندگار هستید ؟ بدون شک بانکوک انتخاب مناسبی است . در ادامه با بهترین رستوران های بانکوک آشنا خواهید شد .

رستوران های بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

بهترین رستوران های بانکوک

در بانکوک رستوران های زیادی خواهید دید که در گروه بهترین رستوران های تایلند جای دارند . اگر می خواهید طعم های بی نظیر در رستوران های لوکس را بچشید ، به رستوران های هتل های لوکس بروید ، ولی باید در این مکان ها اصلا حساب و کتاب نکنید و جیبتان را باز کنید .

طعم غذاهای تایلندی را حتما باید در بهترین رستوران ها در بانکوک بچشید . البته غذاهای خیابانی از مواردی است که نباید آن را از دست بدهید . غذاخوری های خیابانی در بین گردشگران بسیار محبوبیت دارند .

اگر غذاهای تایلند باب ذائقه تان نیست ، نگران نباشید . در بانکوک رستوران های بین المللی و همچنین رستوران های ایرانی بانکوک بی شمارند . طعم غذاهای چینی ، ایتالیایی ، هندی و … را در معروف ترین رستوران ها در بانکوک می توانید بچشید .

غذاهای خیابانی بانکوک از دیگر غذاخوری های محبوب در بین گردشگران می باشد . این مکان ها بهترین غذاهای تایلندی را ارائه می دهند .

منبع: لذت سفر
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 306

به "رستوران های بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید