روزهای تاریک صنعت نفت بدون اسکوچیچ، آقا معلم با گل گهر از منطقه خطر خارج شد

به گزارش سیلور 7، گل گهر سیرجان با برتری در دقایق پایانی مقابل صنعت نفت از منطقه خطر خارج شد.

روزهای تاریک صنعت نفت بدون اسکوچیچ، آقا معلم با گل گهر از منطقه خطر خارج شد

به گزارش خبرنگاران، در دیگر دیدار هفته بیستم لیگ برتر، صنعت نفت آبادان از ساعت 16 میزبان گل گهر سیرجان بود که این دیدار در لحظات سرانجامی با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان مجید جلالی تمام شد.

بازی با عملکرد بهتر شاگردان مجید جلالی شروع شد و بعد از گذشت 27 دقیقه، یونس شاکری توانست روی پاس احمد زنده روح سیرجانی ها را به گل اول برساند. بعد از این گل، صنعت نفت تلاش خود را برای جبران گل خورده شروع کرد. تلاش های این تیم در نیمه نخست راه به جایی نبرد تا رفته رفته آثار جدای اسکوچیچ از طلای پوشان آبادان تعیین شود.

با شروع نیمه دوم، تغییراتی در ترکیب صنعت نفت ایجاد شد که برای جبران گل خورده کافی نبود اما در دقایق سرانجامی بازی، رضا جبیره تبدیل به تعویض طلایی آبادانی ها شد. او چند دقیقه بعد از ورود به زمین در محوطه جریمه حریف پنالتی گرفت و فرصت خوبی برای جبران گل خورده فراهم شد.

عیسی آل کثیر، آقای گل صنعت نفت و لیگ برتر پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و ضربه محکم او از زیر دستان میلاد فراهانی وارد دروازه شد تا بازی یک بر یک شود اما این سرانجام کار نبود.

در حالی که گل گهر در آستانه از دست دادن پیروزی بود، یونس شاکری با ضد حمله تند و تیز به دروازه صنعت نفت رسید و ضربه او در موقعیت تک به تک توسط سالاری دفع شد و در بازگشت ضربه چیپ شاکری از بالای سر مدافع و دروازه نفت تبدیل به گل دوم گل گهر شد تا این تیم بعد از مدت ها سه امتیاز بازی خارج از خانه را کسب کند.

با این نتیجه، گل گهر سیرجان 16 امتیازی شد و از منطقه خطر خارج شد و به رده چهارم صعود کرد. صنعت نفت نیز با یک پله سقوط و 30 امتیاز در رده هفتم جای گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 844

به "روزهای تاریک صنعت نفت بدون اسکوچیچ، آقا معلم با گل گهر از منطقه خطر خارج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزهای تاریک صنعت نفت بدون اسکوچیچ، آقا معلم با گل گهر از منطقه خطر خارج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید