روس ها تکمیل خط لوله گاز اروپا را شروع کردند

به گزارش سیلور 7، علیرغم اعمال چند دور تحریم از سوی آمریکا علیه پروژه انتقال گاز روسیه به اروپا، اما روس ها تکمیل این خط لوله را شروع نموده اند.

روس ها تکمیل خط لوله گاز اروپا را شروع کردند

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، به نقل از اسپوتنیک، کشتی لوله گذار آکادمیک چرسکی لوله گذاری خط لوله گاز انتقال گاز روسیه به اروپا موسوم به نورداستریم 2 را در آب های دانمارک شروع نموده است.

بنا به اعلام شرکت مجری نورداستریم 2 پس از آنکه این کشتی روس آزمایشات دریایی را سپری نموده از روز گذشته لوله گذاری به جامانده خط لوله نورداستریم 2 را در منطقه ویژه مالی دانمارک شروع نموده اند.

این کشتی مراحل تست دریایی خود را در منطقه کالینگراد روسیه سپری نموده است پیش تر کشتی فورچومای روسیه از ماه پیش اجرای لوله گذاری نورداستریم 2 را در شاخه دوم آن شروع نموده بود و قرار است لاین یک این خط لوله نیز توسط چرسکی تکمیل گردد.

با اتمام این پروژه روسیه می تواند گاز خود را به وسیله دریای بالتیک به آلمان برساند. این خط لوله 1230 کیلومتر طول داشته که تا کنون حدود 1080 کیلومتر آن تکمیل شده است و 148 کیلومتر آن باقی مانده است و قرار است صادرات گاز اروپا به روسیه را دو برابر کند.

شرکت های یونیپر و وینترشیل آلمان، OMV اتریش، NG فرانسه و شل هلندی انگلیسی در کنار گازپروم روسیه تأمین شده است.

واشنگتن و بعضی کشور های اروپایی بار ها کوشش نموده اند که از تکمیل این خط لوله جلوگیری نمایند و آمریکا تا کنون تحریم های زیادی علیه شرکت های فعال در این پروژه اعمال نموده است، اما اقدام روس ها در فسیل کردن کشتی های برای تکمیل این خط لوله نشان دهنده عزم جزمشان برای شکست تحریم های آمریکا است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1657

به "روس ها تکمیل خط لوله گاز اروپا را شروع کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روس ها تکمیل خط لوله گاز اروپا را شروع کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید