تور ایتالیا ارزان: زالاوا برترین فیلم هفته منتقدان ونیز شد

به گزارش سیلور 7، فیلم زالاوا ساخته ارسلان امیری پیروز به کسب جایزه عظیم برترین فیلم و جایزه فیپرشی بخش هفته منتقدان جشنواره ونیز شد.

تور ایتالیا ارزان: زالاوا برترین فیلم هفته منتقدان ونیز شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، نخستین ساخته بلند ارسلان امیری، سال جاری تنها نماینده سینمای ایران در هفتاد و هشتمین دوره جشنواره وهم بود و در نهایت توانست جایزه نخست بخش مستقل هفته منتقدان (جایزه عظیم برترین فیلم) و بعلاوه جایزه برترین فیلم از نگاه هیات داوران انجمن بین المللی منتقدان فیلم (فیپرشی) را به خود اختصاص دهد.

بخش مستقل هفته منتقدان وهم از سوی اتحادیه منتقدان سینمای ایتالیا برگزار می گردد و فیلم های این بخش در کنار سایر آثار جشنواره وهم برای کسب جایزه شیر آینده ویژه برترین فیلم اول به ارزش 100 هزار دلار هم رقابت خواهند کرد که برنده آن در اختتامیه بخش رسمی وهم 2021 معرفی خواهد شد.

زالاوا به تهیه کنندگی روح الله برادری و سمیرا برادری و نویسندگی ارسلان امیری، آیدا پناهنده و تهمینه بهرام است که در آن نوید پورفرج، پوریا رحیمی سام و هدی زین العابدین از بازیگران اصلی هستند.

کمپانی LevelK حق پخش بین المللی زالاوا را در اختیار گرفته است و این فیلم را در کشورهای مختلف اکران خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1831

به "تور ایتالیا ارزان: زالاوا برترین فیلم هفته منتقدان ونیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: زالاوا برترین فیلم هفته منتقدان ونیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید