شرکت اپل به بازسازی کلیسای جامع نوتردام یاری می نماید (بازسازی ویلا)

به گزارش سیلور 7، تیم کوک؛ مدیرعامل شرکت اپل اعلام نموده که شرکت اپل برای بازسازی کلیسای نوتردام مبلغی را اختصاص می دهد. آتش سوزی بزرگی که عصر دوشنبه کلیسای جامع نوتردام پاریس را در خود فرو برد، خسارت قابل توجهی به این بنای بزرگ تاریخی و مذهبی وارد کرد و حتی باعث فرو ریختن سقف آن شد. بر این اساس شرکت اپل هم به گروه حامیان بازسازی این کلیسا پیوسته است.

شرکت اپل به بازسازی کلیسای جامع نوتردام یاری می نماید (بازسازی ویلا)

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، تا کنون چندین نفر و شرکت متعهد شده اند که به بازسازی کلیسای جامع نوتردام یاری می نمایند. اکنون تیم کوک نیز در توییتر اعلام نموده که مایل است بخشی از تیم بازسازی کلیسای نوتردام گردد.

اپل، یکی از ثروتمندترین و ارزشمندترین شرکتهای دنیا، متعهد به پشتیبانی خود برای یاری به بازسازی نوتردام شده است. تیم کوک در توییت خود نوشت: ما برای مردم فرانسه و سراسر مردم دنیا که نوتردام را نماد امید می دانند، اهمیت قائلیم. خوشحالم که همه مردم پاریس در امنیت هستند و اپل به کوشش های بازسازی برای یاری به بازگرداندن میراث گرانبهای نوتردام به نسل های آینده یاری خواهد نمود.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2222

به "شرکت اپل به بازسازی کلیسای جامع نوتردام یاری می نماید (بازسازی ویلا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت اپل به بازسازی کلیسای جامع نوتردام یاری می نماید (بازسازی ویلا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید