شرکت های سنگاپوری ادعای وزیر محیط زیست اندونزی را رد کردند

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران: شرکت های سنگاپوری ادعای وزیر محیط زیست اندونزی مبنی بر مقصر بودن در آتش سوزی های گسترده در جزیره سوماترا را تکذیب کردند.

شرکت های سنگاپوری ادعای وزیر محیط زیست اندونزی را رد کردند

همراه ما باشید تا باتور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری استریت تایمز، شرکت های سنگاپوری ادعای وزیر محیط زیست اندونزی مبنی بر مقصر بودن در آتش سوزی های گسترده در جزیره سوماترا را تکذیب کردند.

بالتازار کامبوایا وزیر محیط زیست اندونزی روز آدینه طی اظهاراتی 8 شرکت از جمله دو شرکت سنگاپوری سینار ماس و منابع آسیا و اقیانوسیه (اپریل) را به خاطر این آتش سوزی گسترده مقصر اعلام نمود.

سخنگوی شرکت اپریل در مصاحبه امروز (شنبه) خود با پایگاه خبری استریت تایمز با تکذیب ادعای کامبوایا تاکید نمود که اینگونه ادعاها احتیاج به تایید سازمان های هواشناسی دارد.

دود ناشی از آتش سوزی در منطقه سوماترای اندونزی 3 کشور همسایه این کشور را به شدت تحت تاثیر قرار داده است و به خصوص موجب آلودگی شدید هوای سنگاپور شده است. این بدترین بحران زیست محیطی در اندونزی در ده سال اخیر به شمار می رود.

وزیر محیط زیست اندونزی بدون اشاره به اسامی این 8 شرکت تاکید نمود که همگی آنها متعلق به سنگاپور نیست و بعضی متعلق به مالزی است.

آتش سوزی در جنگل های جزیره سوماترا دود شدیدی را به کشورهای مالزی و سنگاپور فرستاده است و این دو کشور به شدت نسبت به عدم اجرای اقدامات کافی از سوی اندونزی برای مقابله با این مشکل ناراضی و خشمگین هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 346

به "شرکت های سنگاپوری ادعای وزیر محیط زیست اندونزی را رد کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های سنگاپوری ادعای وزیر محیط زیست اندونزی را رد کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید