شعار سرزمین داستانهای ناگفته برند گردشگری استان اصفهان شد

به گزارش سیلور 7، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، شعار سرزمین داستانهای ناگفته برند گردشگری استان اصفهان شد.

شعار سرزمین داستانهای ناگفته برند گردشگری استان اصفهان شد

علیرضا ایزدی در نشست شورای پژوهش این اداره کل که با حضور تمامی اعضا و با هدف آنالیز طرح مطالعات برند گردشگری استان اصفهان که به وسیله دانشگاه هنر اصفهان در طی یک و نیم سال گذشته تدوین شده بود، از شعار سرزمین داستان های ناگفته به عنوان برند گردشگری انتخاب شده برای استان اصفهان یاد کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان و رئیس شورای پژوهش استان ادامه داد: بی تردید انتخاب یک برند معین بویژه برای استان پهناور اصفهان که در قلب فلات تمدن ساز مرکزی ایران واقع شده، کاری است بس سخت و سخت بویژه اینکه این استان در کنار پیشینه های تاریخی، به قدمت بیش از 10 هزار سال و سابقه تمدنی نزدیک به هفت هزار سال دارای اقلیمی متنوع در کنار میراث ملموس و ناملموس متنوعی است که حاصل دسترنج نیاکان خداجویمان است.

او اضافه کرد: طی این مدت کوشش شد تا با همکاری کارشناسان ارشد اداره کل و اساتید و پژوهشگران دانشگاه هنر با در نظر گرفتن جمیع تنوع و تکثر موجود در پهنه استان ضمن انجام مطالعات جغرافیایی، اجتماعی و فرهنگی 28 شهرستان استان برند این استان در قالب هویت های بصری و شعاری تدوین گردد.

ایزدی توضیح داد: طی این مطالعات معین شد جمعیت بیش از 25 میلیون نفری استان اصفهان، مردمی طناز و میهمان نواز و خلاق و هنرمند بوده و جذابیت های این استان از تنوع و تکثر گوناگونی برخوردار است، لذا با توجه به انجام بعضی مطالعات در مورد برند گردشگری شهر اصفهان که طی سالهای گذشته انتخاب شده، شعار اصفهان، سرزمین داستانهای ناگفته برای توسعه گردشگری استان پهناور اصفهان با بیش از 107 هزار کیلومترمربع وسعت، 28 شهرستان، 800 دهستان و نزدیک به 2هزار روستا به عنوان یکی از اصلی ترین قطب های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور انتخاب شد.

رئیس شورای پژوهش استان تأکید کرد: در شورای پژوهش اداره کل که متشکل از کارشناسان ارشد و زبده است، کوشش داریم تا میان این اداره کل به عنوان یک نهاد فرهنگی و تأثیرگذار و دانشگاه به یک فهم مشترک دست یابیم.

منبع: همگردی
انتشار: 10 بهمن 1401 بروزرسانی: 10 بهمن 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2246

به "شعار سرزمین داستانهای ناگفته برند گردشگری استان اصفهان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعار سرزمین داستانهای ناگفته برند گردشگری استان اصفهان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید