طراحی کافی شاپ به سبک ایتالیایی

به گزارش سیلور 7، کافی شاپ مدرنی که امروز با آن آشنا می شوید به تازگی تاسیس شده و طراحی آن با الهام دریافت از سفر به ایتالیا و اندونزی اجرا شده. طراح، این کافی شاپ را برای همسرش که عاشق سفر به جنوب ایتالیا و اندونزی می باشد ساخته. این طراح از زیبایی های دو کشور الهام گرفت و کافی شاپی راه انداخت که ترکیبی از عناصر طراحی کافی شاپ به سبک ایتالیایی و اندونزی دو کشور باشد.

طراحی کافی شاپ به سبک ایتالیایی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

در طراحی کافی شاپ به سبک ایتالیایی روی دیوارهای سفید کافی شاپ، عناصر ساخته شده از چوب بامبو به چشم می خورد که فضایی آرامش بخش و مدرن به وجود آورده اند. در ابتدای ساختمان، یک اتاق شیشه ای نیمه خصوصی واقع شده است که با تعدادی کاناپه و میز دکور شده. یکی از دیوارهای این اتاق، پنجره های زمین تا سقف کافی شاپ است که چشم انداز خیابان را به نمایش می گذارد.

فضای داخلی کافی شاپ دراز و باریک است، به همین خاطر پیشخوان در یک طرف قرار گرفته و از قفسه های جلوباز، یخچال و یک کابینت برای قرار دادن دستگاه قهوه ساز برخوردار می باشد.در طراحی کافی شاپ به سبک ایتالیایی پشت قفسه ها چراغ های مخفی نصب شده که یک گوشه کافی شاپ را روشن می نمایند، برای نمایش مجسمه هنری هم از نورپردازی مخصوص استفاده شده.

درست در کنار دیوارِ روبروی پیشخوان، تعدادی میز و جایگاه مخصوص مشتری چیده شده. پارتیشن و پرده های سفید، این میز و جایگاه ها را از هم جدا می نمایند. با کشیدن پرده ها، مشتری از فضایی تقریبا خصوصی بهره مند می گردد.

هرچه به انتهای کافی شاپ نزدیک تر شوید، فضا تاریک تر می گردد چون نور طبیعی چندانی نمی تابد. برای مبارزه با این شرایط، طراح تعدادی چراغ با حباب های حصیری نصب نموده تا فضا پرنور شده و مشتری به انتهای مغازه جذب گردد.

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1027

به "طراحی کافی شاپ به سبک ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی کافی شاپ به سبک ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید