عرضه گوشی Honor X8 4G در آینده نزدیک

به گزارش سیلور 7، گوشی ارزان Honor X8 4G در وبسایت صدور گواهینامه FCC و TÜV Rheinland دیده شده است که خبر از عرضه این گوشی در آینده نزدیک می دهد.

عرضه گوشی Honor X8 4G در آینده نزدیک

به گزارش خبرنگاران، شرکت آنر اخیراً سری گوشی های هوشمند پرچم دار Magic4 خود را در رویداد MWC 2022 عرضه نموده است. اکنون به نظر می رسد که این شرکت به زودی یک گوشی مقرون به صرفه قیمت تازه از سری X به نام Honor X8 را نیز عرضه می نماید. مشخصات این گوشی اکنون در پایگاه های داده FCC و TÜV Rheinland مشاهده شده است.

بر اساس گزارش وبسایت خبری MySmartPrice، مشخصات منتشر شده در این وبسایت ها نشان می دهد که Honor X8 دارای شماره مدل های TFY-LX2، TFY-LX1 و TFY-LX3 خواهد بود و با برنامه ها و خدمات گوگل عرضه خواهد شد. فهرست مشخصات منتشر شده بعلاوه نشان می دهد که این گوشی آینده بلوتوث 5.0 و پشتیبانی از Wi-Fi خواهد داشت. ظرفیت باتری نیز به وسیله وبسایت TÜV Rheinland تأیید شده که نشان می دهد یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی خواهد بود.

گزارش های قبلی حاکی از آن بود که Honor X8 بر اساس Honor X30i که در گذشته در بازار های چین معرفی شده بود، ساخته خواهد شد. اما برخلاف X30i، این مدل تازه فقط از اتصال 4G LTE پشتیبانی می نماید.

این دستگاه احتمالاً مجهز به یک پنل 6.7 اینچی LTPS LCD با طراحی سوراخ پانچ خواهد بود. رزولوشن این نمایشگر FHD Plus با کیفیت 1080 در 2388 پیکسل است.

در پنل جلویی Honor X8 یک دوربین 16 مگاپیکسلی وجود دارد. پنل پشتی گوشی نیز دارای یک ماژول دوربین مربعی شکل است که شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک لنز کمکی عمق 2 مگاپیکسلی است.

این دستگاه از یک چیپست ناشناخته ARM که شامل چهار هسته Cortex-A73 با حداکثر فرکانس 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته پردازنده Cortex-A53 با حداکثر فرکانس 1.9 گیگاهرتز است، استفاده می نماید. این پردازنده با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت می گردد. با وجود اینکه، این گوشی یک دستگاه میان رده است، فاقد اسلات کارت microSD می باشد.

گوشی Honor X8 دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است که می توان آن را با استفاده از درگاه USB-C شارژ کرد. برای تأمین امنیت نیز یک اسکنر اثر انگشت در دکمه پاور تعبیه شده است. این گوشی روی سیستم عامل اندروید 11 که از پیش نصب شده، اجرا خواهد شد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2078

به "عرضه گوشی Honor X8 4G در آینده نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه گوشی Honor X8 4G در آینده نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید