قطار شهری گرگان با همکاری سرمایه گذاران چینی اجرا می گردد

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران: شهردار گرگان گفت: با همکاری هیئتی از کشور چین برای برطرف مشکل ترافیک و روان سازی حمل و نقل درون شهری گرگان مرکز استان گلستان برنامه ریزی شد.

قطار شهری گرگان با همکاری سرمایه گذاران چینی اجرا می گردد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از گرگان، حسین صادقلو عصر امروز در نشست با اعضای هیئت چینی و مسئولان شورای شهر و شهرداری گرگان اظهار کرد: زیرساخت ها و بسیاری از معابر شهر گرگان مربوط به 30 تا 40سال قبل است و مقوله ترافیک یکی از دغدغه های اصلی امروز شهرداری است.

وی اضافه کرد: این مسائل تاکنون به علت پیش بینی نشدن در طرح جامع و نیز مسائل اعتباری برطرف نشده و هم اکنون در قالب های مختلف مانند مترو، اتوبوس ریلی و منوریل در حال آنالیز است.

صادقلو توضیح داد: همکاری با این گروه سرمایه گذاری چینی در راستای راه اندازی قطار شهری در شهر گرگان است.

شهردار گرگان با اشاره به ظرفیت های گرگان مرکز گلستان، گفت: اجرایی و عملیاتی شدن ایده ها در راستای برطرف مشکل ترافیک و روان سازی حمل و نقل گرگان سبب رشد و بالندگی شهر شده و در آینده گرگانی متفاوت داریم.

رئیس هیئت چینی نیز در این جلسه به پروژه های مختلف این شرکت در ایران و دیگر کشورها از جمله قطار شهری تبریز، بعضی خطوط مترو تهران، خط متروی فرودگاه امام خمینی (ره) و نیز در کشورهای ترکمنستان و ازبکستان اشاره نمود.

جوانگ اضافه کرد: برای جابجایی بین 5 تا 8 هزار نفر مسافر در ساعت اتوبوس، هشت تا 12هزار نفر ترن و قطار سبک شهری و تا 30 هزار نفر قطار شهری یا مترو پیش بینی می گردد.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 517

به "قطار شهری گرگان با همکاری سرمایه گذاران چینی اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطار شهری گرگان با همکاری سرمایه گذاران چینی اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید