قطعی شدن اعزام 12 رشته به بازی های پاراآسیایی جاکارتا

به گزارش سیلور 7، معاون ورزش قهرمانی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین از قطعی شدن اعزام ورزشکاران بخش جانبازان و معلولین در 12 رشته به بازی های پاراآسیایی جاکارتا اطلاع داد.

قطعی شدن اعزام 12 رشته به بازی های پاراآسیایی جاکارتا

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا گلشنی با اعلام این خبر به روابط عمومی فدراسیون گفت: کاروان ایران در بخش جانبازان و معلولین برای حضور در سومین دوره بازی های پاراآسیایی در 12 رشته ورزشی نماینده خواهد داشت.

گلشنی اضافه کرد: ورزشکاران جانباز و معلول در رشته های دو و میدانی، تنیس روی میز، تیراندازی، تیراندازی با کمان، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، بوچیا و بدمینتون در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته های شنا، وزنه برداری، دوچرخه سواری و تنیس با ویلچر، تنها در بخش آقایان در رقابت ها شرکت می نمایند.

معاون ورزش قهرمانی فدراسیون خاطر نشان کرد: با توجه به اولویت مدال آوری رشته ها تعداد اردوهای مشخصی برای هر رشته پیش بینی شده و البته در بعضی از رشته ها مثل دو ومیدانی اردوها به صورت غیر متمرکز و زیر نظر کادر فنی برگزار می گردد.

وی گفت: ایران در اولین حضور خود در بازی های پاراآسیایی که به میزبانی گوانجو و در سال 2010 برگزار گردید، توانست به 27 مدال طلا، 24 نقره و 29 برنز ودر مجموع 80 مدال به عنوان چهارم دست یافت، در دومین دوره بازی ها که سال 2014 به میزبانی اینچئون برگزار گردید با 37 طلا، 54 نقره و 31 برنز و در مجموع 120 مدال در صندلی سوم نهاده شد و برای سومین حضور کاروان کشورمان در بازی های پاراآسیایی، علاوه بر حفظ صندلی پیشین، برای ارتقا و نیز بهبود کیفیت رنگ مدالها نیز کوشش می کنیم.

سومین دوره بازی های پاراآسیایی از 11 تا 21 مهر ماه امسال به میزبانی کشور اندونزی و در شهر جاکارتا برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 357

به "قطعی شدن اعزام 12 رشته به بازی های پاراآسیایی جاکارتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعی شدن اعزام 12 رشته به بازی های پاراآسیایی جاکارتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید