کوشش ایران برای دریافت ریاست کمیته پیست آسیا در مجمع انتخاباتی ACC

به گزارش سیلور 7، خسرو قمری در مجمع انتخاباتی ACCبرای عضویت در کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا کاندیدا می گردد تا بتواند ریاست کمیته پیست آسیا را به دست آورد.

کوشش ایران برای دریافت ریاست کمیته پیست آسیا در مجمع انتخاباتی ACC

به گزارش خبرنگاران، مسابقات دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا 23 فوریه تا 3 مارس (پنجم تا سیزدهم اسفند) به میزبانی بحرین برگزار می گردد.

دوم مارس یعنی دوازدهم اسفند مجمع انتخاباتی کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا برگزار می گردد . از این رو دچا همکاسری رییس فدراسیون تایلند که برای پست ریاست کنفدراسیون آسیا کاندیدا شده است ، به ایران سفر کرد و دیداری با خسرو قمری داشت تا بتواند رای ایران را به دست آورد. او در این دیدار برنامه های خود را نیز ارائه کرد .

از ایران قرار است قمری برای عضویت در کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا کاندیدا گردد. 17 نفر تا کنون ثبت نام نموده اند که 13 نفر از آنها می توانند به عضویت ACC درآیند.

پس از آن انتخاباتی بین این 13 نفر برگزار می گردد و رییس کمیته های مختلف کنفدراسیون را معین خواهند کرد. کوشش ایران برای پس دریافت مجدد ریاست کمیته پیست آسیا است.

قبلا امیررضا واعظ آشتیانی ریاست کمیته پیست آسیا را برعهده داشت که در انتخابات قبلی کنفدراسیون، ایران این پست را از دست داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 416

به "کوشش ایران برای دریافت ریاست کمیته پیست آسیا در مجمع انتخاباتی ACC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش ایران برای دریافت ریاست کمیته پیست آسیا در مجمع انتخاباتی ACC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید