نخستین دوچرخه هوایی پل معلق شیشه ای هیر رونمایی شد

به گزارش سیلور 7، با حضور استاندار اردبیل نخستین دوچرخه هوایی پل معلق شیشه ای شهرستان هیر در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران رونمایی شد.

نخستین دوچرخه هوایی پل معلق شیشه ای هیر رونمایی شد

خبرنگاران اردبیل - سید حامد عاملی گفت: غرفه استان اردبیل به لحاظ معرفی جاذبه های گردشگری، فرصت های سرمایه گذاری و شناساندن هنردست هنرمندان صنایع دستی استان پیروز تر و متفاوت تر از دیگر غرفه های این نمایشگاه است.

استاندار اردبیل در حاشیه بازدید از غرفه اختصاصی استان اردبیل در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از نخستین دوچرخه هوایی پل معلق شیشه ای شهرستان هیر رونمایی کرد و گفت: غرفه استان اردبیل را به لحاظ معرفی جاذبه های گردشگری، فرصت های سرمایه گذاری و شناساندن هنردست هنرمندان صنایع دستی استان پیروز تر و متفاوت تر از دیگر غرفه های این نمایشگاه دیدم.

عاملی گفت: محبوبیت جاذبه های گردشگری استان اردبیل نه تنها در کشورمان بلکه تا فراتر از مرز ایران نیز دارد طی می نماید که زنجیره صنعت گردشگری به عنوان یکی از مهمترین صنایع خدماتی و درآمدزا که رقابت تنگاتنگی در مقایسه با سایر صنایع و خدمات در دنیا دارد باید با حمایت و دست به دست هم دادن در استان شکل گیرد.

او می گوید: باید ظرفیت های فراوان گردشگری استان را تبدیل به فرصت های مالی و فرهنگی بکنیم که کوشش و همت جدی همه ارگان های مرتبط را می طلبد که در این راستا اقدامات اساسی شروع شده تا گردشگری استان اردبیل در آن جایگاه شایسته و بایسته خود قرار گیرد.

استاندار اردبیل رویداد اردبیل مرکز گردشگری کشور های عضو اکو در سال 2023 را فرصت بسیار ارزشمندی برای برطرف پاشنه آشیل گردشگری استان دانست و گفت: با وجود اینکه اردبیل در حوزه گردشگری شناخته شده، اما در ارائه سرویس و خدمات به گردشگران داخلی و خارجی هنوز به رتبه پنج ستاره نرسیده است که رویداد 2023 این فرصت را برای ایجاد امکانات و بستر مناسب برای گردشگران در استان فراهم خواهد نمود.

محمدامیدوار، مدیرعامل مجموعه هیرلند نیز در مراسم رونمایی از دوچرخه هوایی پل معلق شیشه ای هیر گفت: خط دوچرخه سواری هوایی به طول 120 متر در 10 خط سواری به ارتفاع 17 متر از سطح زمین برای سنین 9 تا 99 سال به صورت تک نفره و دو نفره با تحمل وزن 30 کیلوگرم تا 270 کیلوگرم به مدت پنج تا ده دقیقه طراحی شده است.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2031

به "نخستین دوچرخه هوایی پل معلق شیشه ای هیر رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین دوچرخه هوایی پل معلق شیشه ای هیر رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید