لیگ جهانی کاراته وان پاریس، خاکسار و آسیابری هم حذف شدند

به گزارش سیلور 7، در ادامه روز نخست مسابقات لیگ جهانی کاراته وان پاریس، طراوت خاکسار و علی اصغر آسیابری با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.

لیگ جهانی کاراته وان پاریس، خاکسار و آسیابری هم حذف شدند

با ما همراه باشید تا با بهترین مجری مستقیم تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، نخستین مرحله از رقابت های لیگ جهانی کاراته وان در سال 2020 از صبح امروز (آدینه) در سالن پیردوکوبرتن شهر پاریس شروع شد و طراوت خاکسار و علی اصغر آسیابری با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.

در رقابت های وزن 55- کیلوگرم بانوان، طراوت خاکسار در نخستین ملاقات با نتیجه یک بر صفر از سد ویداد درائو از الجزایر گذشت، اما در مرحله بعد با نتیجه 2 بر یک مغلوب مایا چایرر از سوئیس شد. با شکست کاراته کا سوئیسی در مرحله بعد، خاکسار از ادامه مسابقات بازماند.

در وزن 75- کیلوگرم، علی اصغر آسیابری در نخستین ملاقات خود پس از تساوی 2-2 مقابل یرمک آنازاروف از قزاقستان با قانون سنشسو(کسب امتیاز اول) به رجحان دست یافت. او در دور دوم به مصاف عبدالرحمان صنعا از سنگال رفت و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا با توجه به شکست کاراته کا سنگالی در مراحل بعد، از ادامه مسابقات کنار برود.

رقابت های لیگ جهانی کاراته وان پاریس با حضور 703 کاراته کا از 92 کشور به مدت سه روز در پاریس فرانسه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 714

به "لیگ جهانی کاراته وان پاریس، خاکسار و آسیابری هم حذف شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ جهانی کاراته وان پاریس، خاکسار و آسیابری هم حذف شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید