مانچینی: دوست دارم سرمربی تیم ملی ایتالیا شوم

به گزارش سیلور 7، سرمربی پیشین اینتر از علاقه خود برای نشستن روی نیمکت آتزوری اطلاع داد.

مانچینی: دوست دارم سرمربی تیم ملی ایتالیا شوم

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، روبرتو مانچینی که پس از قطع همکاری اش با اینتر پیش از آغاز فصل جاری، هنوز راهنمایی تیمی را بر عهده نگرفته، در گفت وگو با روزنامه کوریره دلو اسپورت ایتالیا گفت: به طور رمانتیک، بنا به دلایل زیادی دوست دارم سرمربی تیم ملی ایتالیا شوم. ما شاهد پدیدار شدن استعدادهای زیادی هستیم و فکر می کنم در چند سال آینده می توانیم آتزوری واقعاً خوبی را ببینیم. دومنیکو براردی بازیکن خیلی قدرتمندی است و در کنارش بازیکنان جوان و مستعد دیگری همچون فدریکو برناردسچی، فدریکو چیسا، جان لوئیجی دوناروما، مانوئل لوکاتلی و روبرتو گالیاردینی روی کار آمده اند.

مانچو همچنین در خصوص شاگرد پیشین خود که از تیم ملی ایتالیا به دور مانده، گفت: به خوبی بالوتلی را می شناسم. من بودم که در اینتر به او فرصت دادم تا اولین بازی اش را در سری A ایتالیا انجام دهد و بعد او را با خودم به منچسترسیتی بردم. ماریو واقعاً پسر خوبی است و قلبی طلایی دارد و در همان بازی اولش در سری A کیفیت خود را نشان داد.

سرمربی پیشین اینتر تأکید کرد: بالوتلی در منچسترسیتی هم عالی کار کرد و گل های زیادی برای این تیم به ثمر رساند و تقریباً قهرمانی در رقابت های مختلف را با هم تجربه کردیم. نمی دانم که چه اتفاقی برای او افتاد. ماریو دوران حرفه ای اش را به خطر انداخت، در حالی که می توانست بهتر از این هم باشد.

مانچینی توضیح داد: بالوتلی هم سن پسر بزرگ من است، بنابراین بارها با او صحبت کردم. امیدوار بودم که بتواند حرف هایی را که به او می زنم را درک کند. شاید ماریو حرف های من را درک نکرد، اما او به هر حال جوان است و ممکن است، مرتکب اشتباه گردد.

او در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به درگیری که با سوپرماریو در منچسترسیتی داشت، گفت: قوتبال همانند زندگی است چون چیزهایی که در فوتبال هست در زندگی هم هست. شما باید مؤدب باشید چون با هم تیمی ها و رقبای خود سر و کار دارید. در فوتبال قوانینی هست که باید به آن احترام گذاشت. باید در شرایط سخت، محکم بود.

سرمربی پیشین گالاتاسرای در خاتمه گفت: در کل باید خلاقیت داشته باشید که خود را بیان کنید. کسانی که شانس به آنها روی آورده که فوتبال بازی نمایند، تنها باید یک کار نمایند و آن لذت بردن از فوتبال بازی کردن است.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 722

به "مانچینی: دوست دارم سرمربی تیم ملی ایتالیا شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانچینی: دوست دارم سرمربی تیم ملی ایتالیا شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید