مدیر عامل کارخانه ذوب آهن استراتژی خود را نسبت به باشگاه تعیین کند

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران/اصفهان مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در انتقاد به شرایط باشگاه ذوب آهن گفت: یزدی زاده مدیر عامل کارخانه ذوب آهن ابتدا به ساکن باید استراتژی خود را نسبت به این باشگاه مشخص کند.

مدیر عامل کارخانه ذوب آهن استراتژی خود را نسبت به باشگاه تعیین کند

سید محمد طباطبایی نسبت به نتایج ضعیف تیم فوتبال ذوب آهن و اتفاقات ناخوشایند در این باشگاه اظهار کرد: متاسفانه امروز شاهد شرایط نابسامان و عدم ثبات در تصمیم گیری اصولی از جانب مدیر عامل کارخانه ذوب آهن در مورد نتایج ضعیف و دور از انتظار این باشگاه در رقابت های لیگ برتر فوتبال هستیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، وی گفت: باشگاه ریشه دار ذوب آهن سالیان سال به همت مدیران، ورزشکاران و قهرمانان ارزنده خود توانسته بود صندلی رفیعی را در ورزش حرفه ای کشور رقم بزند، اما امروز با اتخاذ سیاست های اشتباه نه تنها شاهد نتایج ضعیف تیم فوتبال عظیمسالان بلکه در بیشتر رشته های ورزشی شاهد افت شدید و کسب نتایج ضعیف توسط تیم های این باشگاه هستیم.

وی همچنین در مورد اظهار نظرهای نسنجیده سر مربی تیم فوتبال عظیمسالان ذوب آهن تاکید نمود: رحمان رضایی باید مسئولیت به وجود آمده نتایج ضعیف این تیم را بپذیرد و از اظهارنظرهایی که شان و منزلت پیشکسوتان و صندلی رفیع این باشگاه را زیر سوال ببرد به جد پرهیز کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: رحمان رضایی باید بداند در استانی به کار مربیگری فوتبال مشغول است که دارای اساتید عظیم و اسطوره های خوشنام واخلاق مدار در مربیگری فوتبال کشور است، اساتید گرانقدری که رحمان رضایی در مکتب آنها شاگردی نموده و موفقیت های خود در عرصه فوتبال را مرهون و مدیون مکتب ورزشی ذوب آهن و مربیان نامدار این باشگاه است.

وی در مورد صندلی باشگاه ذوب آهن، اظهار کرد: ذوب آهن امروز یک تیم فوتبال یا فقط یک باشگاه نیست، بلکه ذوب آهن یک مکتب ورزشی است که سالیان سال فوتبالیست ها و ورزشکاران اخلاق مدار و عظیمی را تقدیم تیم های ملی و باشگاه های عظیم نموده است.

وی در مورد دغدغه مسئولان و نمایندگان استان راجع به شرایط کنونی باشگاه ذوب آهن افزود: مطمئنا امروز همه مسئولان استان اعم از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار و جامعه ورزش به ویژه دلسوزان و پیشکسوتان این باشگاه نگران و ناراحت نتایج ضعیف این تیم هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان ادامه داد: امیدوارم که مدیریت کارخانه ذوب آهن در اسرع وقت نسبت به نگرانی های موجود و شرایط نابسامان این تیم در لیگ برتر تصمیم صحیح و اصولی اتخاذ نموده و به خواسته مسئولان، دلسوزان و احساسات پر شور علاقمندان و طرفداران این باشگاه توجه کند.

طباطبایی گفت: قطعا باشگاه ذوب آهن یک باشگاه مطرح در سطح فوتبال آسیا است که با تدبیر صحیح و درایت مسئولان این باشگاه و با نقطه نظراتی که کارشناسان، پیشکسوتان و دلسوزان این تیم ارائه می دهند هرچه زودتر به روزهای اوج خود بر خواهد گشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1481

به "مدیر عامل کارخانه ذوب آهن استراتژی خود را نسبت به باشگاه تعیین کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر عامل کارخانه ذوب آهن استراتژی خود را نسبت به باشگاه تعیین کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید