میزبان جام ملت ها باید 10 استادیوم استاندارد داشته باشد ، شانس کم ایران

به گزارش سیلور 7، شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید نمود رقابت فدراسیون ها برای برگزاری مسابقات جام ملت ها 2027 نشانگر اهمیت و جذابیت این رویداد و تاثیر آن در پیشبرد فوتبال آسیا است.

میزبان جام ملت ها باید 10 استادیوم استاندارد داشته باشد ، شانس کم ایران

به گزارش خبرنگاران به نقل از استادالدوحه، کنفدراسیون فوتبال آسیا روز سه شنبه با دریافت 5 درخواست از فدراسیون های ایران، قطر، هند، ازبکستان و عربستان سعودی درهای ثبت نام برای میزبانی رقابت های جام ملت های آسیا 2027 بست و کار خود را روی پرونده های 5 فدراسیون خواستار میزبانی شروع خواهد نمود. کشور میزبان این رقابت ها در سال 2021 معین خواهد شد.

شیخ سلمان گفت: جام ملت های آسیا یک ایستگاه اصلی برای برجسته ترین تیم و ستارگان قاره آسیا است. ما به توانایی های چین اعتماد داریم تا دوره بعدی مسابقات در سال 2023 را با موفقیت برگزار کند.

وی اضافه نمود: تصمیم AFC برای انتخاب کشور میزبان جام ملت های 2027 در سال 2021، با هدف دادن فرصت بیشتر به کشور میزبان است چرا که با بالارفتن تعداد تیم های شرکت کننده به 24 تیم که به معنای برگزاری 51 بازی است باید 8 تا 10 استادیوم با استانداردهای بین المللی برای این مسابقات تجهیز گردد.

حضور ایران در بین کشورهای خواستار میزبانی، در صورت پذیرش این موضوع از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا می تواند یک اتفاق عظیم را برای فوتبال ایران رقم بزند هرچند با توجه به شرایط نامعین فدراسیون فوتبال هیچ اطلاعات خاصی از پرونده خواست میزبانی مسابقات منتشر نشده است. با توجه به افزایش تیم ها در جام ملت ها و فرصت زمان 6 ساله ای که بعد از معین شدن میزبانی وجود دارد باید دید آیا زیرساخت های فوتبال ایران می تواند تصمیم گیرندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا را مجاب به کسب میزبانی کند؟ البته که اختلاف نظرهای سیاسی کشورهای ایران و قطر با عربستان سعودی شاید شانس کشورهایی مثل هند و ازبکستان را برای برگزاری مسابقات افزایش بدهد.

  • غفاری: میزبانی ایران در جام ملت ها محال است
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1150

به "میزبان جام ملت ها باید 10 استادیوم استاندارد داشته باشد ، شانس کم ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبان جام ملت ها باید 10 استادیوم استاندارد داشته باشد ، شانس کم ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید