مقاله: ده مقصد برتر در بخش شمالی ایتالیا

به گزارش سیلور 7، این دریاچه که بزرگترین دریاچه یخی استان لمباردی (Lombard) است، با قلل رشته کوه های آلپ در شمال و دشت های پهن در جنوب محصور شده است. باغات، باغچه های میوه و جنگل هایی که در اطراف ساحل قرار گرفته اند، زمینه ای زیبا را برای گردشگرانی که در پی استراحت و تفریح هستند خلق کرده است. شهر کوچک سیرمیونه (Sicmione) که در جنوبی ترین بخش این محل واقع شده است، چشمه های آب گرم طبیعی، قلعه ای کوچک و بزرگترین مجموعه از آثار باستانی رومیان در شمال ایتالیا تحت عنوان Grotte di Castullo را می شود. در ساحل شمالی دریاچه گاردا، شهر کوچک Riva del Garda واقع شده است و مقصدی محبوب در میان گردشگرانی است که به فعالیت های بیرون از خانه مانند ماهیگیری، قایقرانی، ویند سرفینگ، راندن کایاک و شنا علاقه دارند.

مقاله: ده مقصد برتر در بخش شمالی ایتالیا

این پارک یکی از بزرگترین و بهترین پارک های طبیعی محافظت شده در اروپا بشمار می آید و نام آن برگرفته از نام بلندترین قله ایتالیا Gran Paradiso است. Gran Paradiso تنها کوه از میان رشته کوه های آلپ است که تماماً میان محدوده مرزهای ایتالیا قرار گرفته است. این محل در سال 1920 به عنوان نخستین پارک ملی ایتالیا جهت حفاظت از جمعیت بزهای وحشی ،نوعی بز کوهی که بیشتر بواسطه شاخ هایش که می تونند تا ارتفاع تقریبی 91 سانتیمتر رشد کنند شناس شده است؛ انتخاب شد. این پارک بهشت کوهنوردان در اواخر فصل بهار و تابستان، زمانی که گل ها شکوفه زده اند؛ است. در طول زمستان نیز محل مناسبی برای تعطیلات و انجام تفریحاتی مانند اسکی و کوهنوردی در برف بشمار می آید.

اگرچه این شهر بواسطه شهرت دیگر شهرهای ایتالایی مانند رم و ونیز تحت شعاع قرار گرفته است، یکی از جواهرات پنهان شده ایتالیا محسوب می شود. جنوا به عنوان پایتخت ناحیه لیگوریا (Liguria) واقع در کرانه شمال غربی ایتالیا، بیشتر به عنوان زادگاه کریستف کلومب از آن یاد می شود. برجسته ترین بخش جنوا، مرکز تاریخی آن با خیابان های و پر پیچ و تاب است که در هر پیچ یک اثر معماری شگفت انگیز و گنجینه ای هنری را در مقابل دیدگان آشکار می کنند. در مرکز شهر، بندر ساحلی تاریخی آن واقع شده است. در این محل کشتی های تفریحی، قایق های بادی و قایق های ماهیگری لنگر می اندازند. امروزه این بندر با مجموعه نوسازی هایی که در جهت ساخت بخش های جدیدی شامل لنگرگاهی با ظرفیت بالا برای قایق های تفریحی، اغذیه فروشی های مشرف به آب و آکواریوم جنوا انجام شده است؛ خود نمایی می کند.

منبع مقاله: ده مقصد برتر در بخش شمالی ایتالیا

انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1894

به "مقاله: ده مقصد برتر در بخش شمالی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: ده مقصد برتر در بخش شمالی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید