مقام های ارشد ائتلاف ضد داعش در کانادا دیدار می نمایند

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران: 2 منبع مطلع روز دوشنبه تاکید کردند که مقام های ارشد ائتلاف موسوم به ضد داعش به رهبری آمریکا قصد دارند طی هفته جاری در کانادا دیدار نمایند تا در مورد ارتقای اثرگذاری مبارزه با داعش رایزنی و تبادل نظر داشته باشند.

مقام های ارشد ائتلاف ضد داعش در کانادا دیدار می نمایند

از سفر با تور کانادا ارزان قیمت لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، منابع مطلع تصریح کردند که مقام های ارشد ائتلاف ضد داعش که قرار است در نشست روز پنج شنبه در شهر کبک کانادا پشت درهای بسته شرکت نمایند، شامل جان آلن ژنرال بازنشسته آمریکایی خواهد بود که از سوی باراک اوباما ائتلافی را برای مقابله با داعش ایجاد نموده است.

سخنگوی سفارت آمریکا در اتاوا در این خصوص اظهارنظر ننموده است. جان آلن پیش از این از ترکیه خواسته بود تا برای جلوگیری از ورود تروریست ها به خاک سوریه اقدامات بیشتری را انجام دهد. ترکیه و آمریکا هم اکنون در حال آنالیز طرحی هستند تا برای مقابله با داعش و ایجاد منطقه حائل مرزی در مرز سوریه و ترکیه، همکاری نمایند.

منابع مطلع افزودند: نشست کبک که موسوم به گروه کوچک ائتلاف ضد داعش است، بر همه زمینه های مربوط به مقابله با داعش از نظر نظامی و سیاسی متمرکز خواهد بود.

تروریست های تکفیری داعش از سال 2012 میلادی تاکنون علیه دولت بشار اسد در سوریه می جنگد. این گروه از ژوئن 2014 میلادی حملات خود را به عراق نیز گسترش داد و بخش های زیادی از شمال و غرب این کشور را تصرف کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 351

به "مقام های ارشد ائتلاف ضد داعش در کانادا دیدار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام های ارشد ائتلاف ضد داعش در کانادا دیدار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید