پسکوف: مدرکی علیه چین وجود ندارد

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین می گوید هیچ مدرکی که ادعاها مبنی بر پنهانکاری چین در باب شیوع کرونا را اثبات کند؛ وجود ندارد.

پسکوف: مدرکی علیه چین وجود ندارد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

وی با اشاره به شکایت ایالت میسوری آمریکا از چین گفت: استدلال محکمی در تائید این ادعاها وجود ندارد و این یک کارزار فریب است.

پسکوف همچنین تاکید نمود که به عقیده ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه، غلبه بر بحران کرونا و احیاء تدریجی اقتصاد جهانی با هدف برون رفت از بحران، نیازمند کوشش جمعی است.

لازم به ذکر است در دادخواست ارائه شده از سوی دادستانی ایالت میسوری ادعا شده که ویروس کرونا محصول آزمایشگاهی در ووهان است، شهری در چین که اپیدمی نخستین بار از آنجا شروع شد.

این ادعا در حالی مطرح می گردد که حتی مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا نیز احتمال آن را بعید می داند و سازمان بهداشت جهانی هم که این روزها به اتهام چین محوری مورد خشم ترامپ واقع شده؛ نظر مشابهی در این باره دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 999

به "پسکوف: مدرکی علیه چین وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسکوف: مدرکی علیه چین وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید