چین محبوب ترین مقصد گردشگری دنیا می گردد

به گزارش سیلور 7، بر اساس گزارش جدید منتشر شده توسط یک شرکت تحقیقاتی در لندن، چین در سال 2030 محبوب ترین مقصد گردشگری دنیا خواهد شد.

چین محبوب ترین مقصد گردشگری دنیا می گردد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به این ترتیب چین در این چشم انداز از فرانسه که هم اکنون عنوان مقصد گردشگری محبوب دنیا را دارد، پیشی خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از چاینا دیلی، نماینده شرکت Euromonitor International گفت: مقصدهای گردشگری مانند چین به دلیل عملکرد پیروز در زمینه گردشگری به سرعت به مکان های محبوب گردشگری تبدیل می شوند.

در این گزارش که در جریان رویداد گردشگری لندن منتشر شده اعلام شده است، در امسال میلادی 1.4 میلیارد سفر در سراسر دنیا صورت گرفته که نسبت به سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است. بخش عمده ای از گردشگری پایدار در منطقه آسیا، اقیانوس آرام بوده که افزایش 10 درصدی در امسال داشته است.

در این گزارش آمده که طی 12 سال آینده، سفرهای بین المللی به حدود 2.4 میلیارد دلار افزایش خواهد داشت و چین تا سال 2030 بزرگترین بازار گردشگری را خواهد داشت.

رشد مالی و درآمد بیشتر در کشورهای آسیایی نزدیک به چین موجب تشویق گردشگران به بازدید از چین شده است. علاوه بر این، رویدادهای مهم ورزشی مانند بازی های المپیک زمستانی 2022 گردشگران بیشتری را به این کشور جذب می نماید.

  • مجله جاذبه های گردشگری دنیا

گردشگری یکی از پایه های اصلی اقتصاد در چین است و سرمایه گذاری های زیادی برای بهبود زیرساخت ها و استانداردها در زمینه گردشگری صورت گرفته است. علاوه بر آن، گردشگری محبت آمیز و ابتکاری نیز در ارتقا گردشگری چین بسیار مهم است.

طبق گزارش سازمان دنیای گردشگری، در حال حاضر، چین، رتبه چهارم گردشگری را دارد. کشورهای فرانسه در مقام اول، ایالات متحده در مقام دوم و اسپانیا در مقام سوم قرار دارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 551

به "چین محبوب ترین مقصد گردشگری دنیا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین محبوب ترین مقصد گردشگری دنیا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید