کاهش محدودیت های سفری در سه کشور جهان

به گزارش سیلور 7، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، کاهش محدودیت های سفری در سه کشور جهان صورت می گیرد.

کاهش محدودیت های سفری در سه کشور جهان

با افزایش تقاضای مسافران برای سفرهای خارجی، مقام های برخی از مقاصد گردشگری محبوب جهان فرایند کاهش محدودیت های مسافرتی را آغاز کرده اند.

از این رو، دولت فرانسه اعلام کرد لزوم انجام آزمایش کرونا برای ورود به این کشور به زودی برای مسافران کاملا واکسینه شده لغو خواهد شد.

لزوم انجام آزمایش کرونا در ماه دسامبر به منظور مقابله با سویه اُمیکرون و برای تمام مسافرانی که از خارج از اتحادیه اروپا به فرانسه سفر می کردند، به اجرا گذاشته شد.

به گفته یکی از مقام های ارشد فرانسه، این کشور در روزهای آینده لغو لزوم انجام آزمایش کرونا برای افراد واکسینه شده را اعلام خواهد کرد.

این خبر درحالی اعلام شد که بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا فرایند کاهش محدودیت های کرونایی مرتبط با سفر، لزوم استفاده از ماسک و گردهمایی ها را آغاز کرده اند.

به گزارش گاردین، مقام های پرتغال و یونان نیز اعلام کرده اند که گردشگران واکسینه شده برای ورود به این دو کشور دیگر ملزم به ارائه نتیجه منفی آزمایش ویروس کرونا نیستند.

همچنین، در حال حاضر تمام مسافران واکسینه شده ای که از اتحادیه اروپا به فرانسه سفر می کنند، ملزم به ارائه نتیجه منفی آزمایش کرونا نیستند.

منبع: همگردی
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2048

به "کاهش محدودیت های سفری در سه کشور جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش محدودیت های سفری در سه کشور جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید