کلوپ: مثل دالگلیش خودم را به زمین بازی نمی فرستم!، خوشحالم که او هم در جشن قهرمانی مان حضور پیدا می نماید

به گزارش سیلور 7، سرمربی تیم فوتبال لیورپول می گوید قصد ندارد اتفاق جالبی را که در آخرین قهرمانی قرمزپوشان مرسی ساید در بالاترین سطح از لیگ باشگاه انگلیس رخ داد، تکرار کند.

کلوپ: مثل دالگلیش خودم را به زمین بازی نمی فرستم!، خوشحالم که او هم در جشن قهرمانی مان حضور پیدا می نماید

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ می گوید که در آخرین بازی خانگی این فصل لیورپول در لیگ برتر که در انتها آن هم جشن قهرمانی این تیم در لیگ برتر برگزار خواهد شد قصد ندارد کاری را که کنی دالگلیش در آخرین قهرمانی قرمزپوشان مرسی ساید در لیگ انجام داد، تکرار کند.

30 سال پیش دالگلیش که آخرین قهرمانی لیورپول در بالاترین سطح از فوتبال باشگاهی انگلیس تا قبل از این فصل با راهنمایی او رقم خورد، در آخرین بازی خانگی تیمش، خود را به عنوان بازیکن تعویضی به میدان فرستاد تا پانصدوپانزدهمین بازی اش به عنوان بازیکن را برای این تیم انجام دهد و بعد از آن هم جام قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال انگلیس (قبل از تغییر شکل آن به لیگ برتر کنونی) را بالای سر ببرد.

اعلام شده که دالگلیش کسی که بدون شک اسطوره ای ترین شخصیت در تاریخ باشگاه لیورپول محسوب می گردد، در مراسم اهدای جام همراه با ریچارد مسترز، مدیراجرایی لیگ برتر انگلیس حضور پیدا خواهد نمود. کلوپ اما می گوید نمی خواهد کاری را که سرمربی اسکاتلندی پیشین لیورپول در آخرین بازی خانگی تیمش انجام داد، تکرار کند.

او با خنده گفت: اول از همه باید بگویم که امکان ندارد که من به عنوان بازیکن تعویضی در این بازی به میدان بروم. شاید این مهمترین خبری باشد که الان همه منتظر شنیدنش بودند. اینکه دالگلیش هم در جشن قهرمانی مان حضور خواهد داشت، واقعاً فوق العاده است. آن شبی که قهرمانی ما قطعی شد، ما در هتل مان بودیم و هر کدام مان مشغول کارهای متفاوتی که برای انجام دادن داشتیم، اما دیدیم که کنی و گرام سونس آنجا نشسته اند، چون قهرمانی ما خیلی برای شان مهم بود. دیدن آنها در آنجا واقعاً لذتبخش بود. لیورپول باشگاهی است که شما را احساساتی می نماید و طوری شما را می گیرد که دیگر هرگز نمی توانید از دستش خلاص شوید. این باشگاه واقعاً عظیم و احساسی است.

کلوپ اضافه نمود: وقعاً خشنودم که کنی هم در مراسم اهدای جام حضور خواهد داشت. او لیاقتش را دارد. واقعاً لقب پادشاه کنی برازنده اوست. او در استادیوم خواهد بود، جایی که باید باشد. من واقعاً برای دالگلیش خشنود بودم، همین طور که برای استیون جرارد خشنود شدم. در طول قرنطینه و بعد از آن، چند باری به او پیغام دادم. این قهرمانی برای او خیلی مهم بود، همین طور برای کارا (جیمی کاراگر) و همه بازیکنانی که در گذشته برای قهرمان کردن لیورپول در لیگ کوشش کردند.

سرمربی آلمانی لیورپول درباره احساساتش برای جشن قهرمانی این تیم هم گفت: سعی می کنم که خودم را برایش آماده کنم. واقعاً سخت خواهد بود و راستش را بخواهید برای من حکم یک چالش را دارد. پسران من برای رسیدن به این افتخار خیلی زحمت کشیدند. در واقع همه اعضای باشگاه برای آن کوشش کردند و به همین دلیل این جشن باید به بهترین شکل ممکن در استادیوم مان برگزار گردد. این روز یکی از بهترین روزهای زندگی من خواهد بود. اینکه انتها می توانم دستم را روی جام قهرمانی بگذارم، جامی که مدت زیادی برایش صبر کردیم و تا دو سه سال پیش هیچ کس فکر نمی کرد که بتوانیم آن را ببریم. باعث افتخار من است که این جام را می گیریم. اینکه چقدر احساساتی می شوم را نمی دانم. این هم خاصیت احساساتی شدن است. باید تجربه اش کنید.

لیورپول امشب از ساعت 23:45 به وقت تهران در استادیوم آنفیلد آخرین بازی خانگی این فصل خود در لیگ برتر را مقابل چلسی انجام خواهد داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1168

به "کلوپ: مثل دالگلیش خودم را به زمین بازی نمی فرستم!، خوشحالم که او هم در جشن قهرمانی مان حضور پیدا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: مثل دالگلیش خودم را به زمین بازی نمی فرستم!، خوشحالم که او هم در جشن قهرمانی مان حضور پیدا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید