کونته: تا سرانجام قراردادم در تیم ملی ایتالیا می مانم

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی ایتالیا با رد شایعاتی که درباره خروج او از نیمکت آتزوری وجود دارد گفت تا انتها قراردادش در کنار لاجوردی پوشان می ماند.

کونته: تا سرانجام قراردادم در تیم ملی ایتالیا می مانم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته شایعاتی که درباره جدایی وی از تیم ملی ایتالیا وجود دارد را تکذیب کرد و گفت تا انتها قراردادش در آتزوری خواهد ماند.

طبق گزارش رسانه های ایتالیایی، کونته از روز گذشته (دوشنبه) مذاکرات خود را با کارلو تاوکیو، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا شروع نموده و این در حالی است که گفته می شد او به خاطر عدم همکاری باشگاه های ایتالیایی با تیم ملی قصد ترک آتزوری را دارد.

کونته در این خصوص به خبرنگاران گفت: خودم را در موقعیتی می بینم که باید در مورد یک وضعیت بی نظیر و غیرمنتظره حرف بزنم. من فقط می توانم چیزی را که همواره گفته ام تکرار کنم و آن این است که من یک مأموریت را در تیم ملی شروع نموده ام و از این بابت خوشحالم.

کونته ادامه داد: امیدوارم این بار تمام شایعاتی که درباره ماندن یا نماندنم در تیم ملی ایتالیا تا سال 2016 وجود دارد از بین برود. بیایید با علم به اینکه برای تمام طرفین مشکلاتی وجود دارد، کار کنیم اما در همین حال اشتیاق و انگیزه فراوانی برای انجام کاری غیرمنتظره وجود دارد.

سرمربی پیشین یوونتوس اعلام کرد: من تا انتها قرارداد خود به کارم در تیم ملی ایتالیا ادامه خواهم داد، چه بعضی ها دوست داشته باشند چه برای بعضی خوشایند نباشد.

در همین حال کارلو تاوکیو، هم گفت: ما روی کونته سرمایه گذاری فراوانی انجام داده ایم و شایعاتی که شما می شنوید فقط حرف است. هدف ما تمدید قرارداد کونته است نه فسخ آن.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 525

به "کونته: تا سرانجام قراردادم در تیم ملی ایتالیا می مانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: تا سرانجام قراردادم در تیم ملی ایتالیا می مانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید