دریافت تست کرونا از دانشجویان با استفاده از ربات ها

به گزارش سیلور 7، دانشگاهبوستون گفت که برای جلوگیری از شیوع کووید-19 در دانشگاه، سلاحی با فناوری بالا را به کار گرفته است.

دریافت تست کرونا از دانشجویان با استفاده از ربات ها

به گزارش خبرنگاران به نقل از یودبلیونیوز، دانشگاه بوستون که چهارمین دانشگاه عظیم خصوصی آمریکا است، در مبارزه با شیوع کروناویروس در محیط دانشگاه، ربات ها را به خدمت گرفته است.

هشت ربات در حال حاضر در حال دریافت شش هزار تست کرونا در روز در آزمایشگاهی هستند که توسط محققان دانشگاه بوستون ساخته شده و اداره می گردد.

نتیجه آزمایش ها نیز روز بعد مشخص می گردد.برایان گاریتی(Brian Garrity) از دانشجویان تازه وارد این دانشگاه گفت: اینکه 24 ساعت پس از آزمایش نتیجه تست ما منفی گردد، ما را قادر می سازد درس خود و آموزش را ادامه دهیم و این بسیار خوب است.

هم اکنون دانشگاه های دیگر در آمریکا نیز با استفاده از ربات ها از دانشجویان تست کرونا می گیرند تا ایمنی آن ها را حفظ نمایند.

دانشگاه تگزاس در آستین از سه ربات استفاده می نماید و روزانه صدها تست را به صورت رایگان از دانشجویان دریافت می نماید.

شرکت Nephron نیز به دانشگاه کارولینای جنوبی یک ربات اهدا کرد تا به این دانشگاه یاری کند که از دانشجویان آزمایش های بزاق برای تشخیص کووید-19 گرفته گردد.

دانشگاه مریلند نیز از ماه آوریل از ربات ها استفاده می نماید تا نه تنها از دانشگاهیان بلکه از مردم ایالت نیز تست ابتلا به کووید-19 بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1234

به "دریافت تست کرونا از دانشجویان با استفاده از ربات ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت تست کرونا از دانشجویان با استفاده از ربات ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید