گفتگوی وزیر امور خارجه آمریکا و معاون سیاسی طالبان

به گزارش سیلور 7، وزیر امور خارجه آمریکا و معاون سیاسی طالبان در یک نشست دوجانبه مجازی، در مورد مذاکرات بین الافغانی و فرایند آزادی زندانیان با یکدیگر بحث و گفتگو کردند.

گفتگوی وزیر امور خارجه آمریکا و معاون سیاسی طالبان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سهیل شاهین سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر شامگاه دوشنبه طی پیغامی توئیتر اظهار داشت که ساعتی پیش مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا و ملا عبدالغنی برادر معاون سیاسی طالبان در قالب ویدئو کنفرانس با یکدیگر مصاحبه نموده اند.

به گفته سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر، مایک پامپئو و ملا عبدالغنی برادر در مورد شرایط مذاکرات بین الافغانی بحث و گفتگو نموده و بر ضرورت شروع هرچه زودتر این مذاکرات تأکید نموده اند.

بر اساس پیغام توئیتری سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر، دو طرف در بخش دیگری از این مصاحبهی اینترنتی درباره رهایی زندانیان باقی مانده نیز رایزنی نموده و مایک پامپئو از آتش بس اعلام شده توسط طالبان به مناسبت عید قربان تمجید نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1190

به "گفتگوی وزیر امور خارجه آمریکا و معاون سیاسی طالبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگوی وزیر امور خارجه آمریکا و معاون سیاسی طالبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید